خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس انجام شد

اجرای طرح ویزیت رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی در بخش الوارگرمسیری

طرح ویزیت رایگان توسط بسیج جامع پزشکی به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک اجرا شد.
کد خبر: ۹۲۸۰۴۴۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

عبدالرحمن روحانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اندیمشک، از اجرای طرح ویزیت رایگان خبر داد و اظهار کرد: این طرح توسط بسیج جامعه پزشکی در منطقه محروم روستاهای دشت لاله از توابع بخش الوار گرمسیری اندیمشک با مشارکت شبکه بهداشت و درمان به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اجرا شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با اشاره به اینکه متخصصان گوش، حلق و بینی، کودکان، جراحی عمومی و قلب در طرح ویزیت رایگان حضور داشتند افزود: در این طرح علاوه بر ویزیت رایگان، داروی رایگان نیز در اختیار ویزیت شوندگان قرار گرفت و برخی هم برای ادامه روند درمان به بیمارستان ارجاع شدند.

وی با بیان اینکه ویزیت رایگان در روستاهای محرومی که از خدمات درمانی فاصله دارند و دور از دسترس شبکه بهداشت هستند، با هدف ارائه خدمات رایگان به صورت داوطلبانه از سوی بسیج جامعه پزشکی انجام می شود اذعان داشت: این طرح در مناطق محروم ادامه دارد تا مردم بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

احسان کریم پور نیز با اشاره به اینکه یکی از ماموریت های بسیج جامعه پزشکی، اعزام تیم پزشکی جهت ویزیت رایگان است عنوان کرد: این اقدام با هدف کمک به اقشار نیازمند که دسترسی آسان به خدمات درمانی و بهداشتی را ندارند، انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بیان کرد: امیدواریم با اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، هزینه های مردم و قشر ضعیف جامعه که بیشتر آنها اهالی روستاها هستند را کاهش دهیم.

وی یاد آور شد: گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک به مناسبت های مختلف از جمله هفته دفاع مقدس، هفته بسیج، ایام اربعین، دهه فجر و ... با حضور در مناطق محروم این شهرستان، خدمات شایانی را ارائه می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها