خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

رسالت امروز، ماندن در مسیری است که شهدا ترسیم کرده اند

سردار شاهرخی رسالت امروز را ماندن در مسیری دانست که شهدا سالها پیش برایمان ترسیم کرده اند.
کد خبر: ۹۲۸۰۴۶۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین به همراه معاونین، به مناسبت هفته دفاع مقدس با سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین دیدار و گفتگو کردند.

سردار محمد شاهرخی در این دیدار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس بیان کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد در مسیری که شهدا ترسیم کرده اند باقی بمانیم و عملا در رفتار، پاسدار آرمان شهدا باشیم.

وی گفت: اوضاع امروز جامعه از لحاظ تنگناهای معیشتی بسیار سخت است اما باید مردم وابستگی را کم کنند و این چالش به دلیل عظمت انتخاب مسیر است.

فرمانده سپاه استان قزوین اضافه کرد: دوران دفاع مقدس، با وجود سختی ها، دوران آسان و ماندگاری بود و امروز که غبار، این مسیر را فرا گرفته، پیمودن مسیر سخت است. اما امروز باید با مدد از خود شهدا باید خودمان را در این مسیر نگه داریم.

سردار شاهرخی با اشاره به امر وقف اظهار کرد: وقف یعنی امر به خوبی ها و جایی که اوقاف متولی آن است جایی است که امر به معروف اتفاق می افتد لذا توجه به همین امور موجب ایستادگی در برابر تحریم ها است.

ما خادم موقوفاتی هستیم که نگاهشان در مسیر انسان سازی است

حجت الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در ادامه این دیدار بیان کرد: پاسداشت هفته دفاع مقدس به رسم قانون دلداگی و سرسپردگی به ایثارگری و جانفشانی مردان مرد، امری واجب است.

رسالت امروز، ماندن در مسیری است که شهدا ترسیم کرده اند

این مسوول اضافه کرد: ما خادم موقوفاتی هستیم که نگاهشان در مسیر انسان سازی است و تکلیف ما در اوقاف به برکت خون شهیدان این است که با حرکت و تلاشمان در جهت رفع نیاز مردم و خوش بین کردن مردم به نظام اسلامی قدم برداریم و در حوزه دفاع مقدس در بقاء متبرکه یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم و بتوانیم این فرهنگ را ساری و جاری کنیم.

وی گفت: تا جان در بدن داریم مدیون ایثارگری و جانفشانی شهدایی هستیم که بهترین و والاترین سرمایه خود را وقف اسلام و دین کردند.

حجت الاسلام مجیدی اظهار کرد: امروز دشمن همه توانش را به میدان آورده است اما با رهنمودهای رهبری و بصیرت ملت، شاهد شکست آنان خواهیم بود و به برکت خون شهدا و فداکاری های که شما شاهد آن بودید امیدواریم بتوانیم نه تنها در شعار بلکه عملا قدردان این جانفشانی باشیم.

وی گفت: کسانی که نسبت به خون شهدا بی تفاوت هستند تاریخ نشان داده است که عبرت دیگران خواهند شد.

 

/پ30/ب۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها