فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان پیروزی‌های بزرگ جمهوری اسلامی ایران در جنگ و پس از آن را مرهون گفتمان مقاومت دانست و گفت:جنگ ما با استکبار و دفاع مقدس ما هنوز ادامه دارد و هنوز رزمندگان اسلام و انقلاب در جبهه‌های دفاع حضور دارند.
کد خبر: ۹۲۸۰۴۷۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

به گزارش سرویس مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، مراسم  بزرگداشت هفته دفاع مقدس و روز سرباز در جوار مزار شهدای گمنام با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس، رزمندگان و سربازان تیپ انصارالحسین(ع) برگزار شد.

فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان در این برنامه با گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس و شهدای والامقام اظهار کرد: خیال باطل صدام این بود که ظرف چند روز می‌تواند نظام جمهوری اسلامی را از پای در بیاورد اما ایستادگی و مقاومت ملت ایران به رهبری امام راحل آرزوی او را به گور برد.

سردار ولی بهاریان با اشاره به تاریخچه دشمنی‌ها با ملت ایران در جنگ و پس از جنگ تحمیلی تأکید کرد: جنگ ما با استکبار و دفاع مقدس ما هنوز ادامه دارد و هنوز رزمندگان اسلام و انقلاب در جبهه‌های دفاع حضور دارند.

وی افزود: نبرد پیروزمندانه رزمندگان تیپ انصارالحسین(ع) با گروهک 21 نفره داعش در سال 95 نشان داد رزمندگان ما هنوز در راه دفاع از مرزها و ارزش‌های انقلاب جانفشانی و ایثار می‌کنند.

فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به علاقه‌مندی جوانان کشور به گفتمان دفاع و مقاومت گفت: در بحث دفاع از حرم و اعزام به سوریه در پذیرش نیروها بر سر اعزام بین بسیجی‌ها دعوا داشتیم و نفرات برای اعزام خود تلاش‌های فراوان می‌کردند و حال و هوای عجیبی داشتند.

وی پیروزی‌های بزرگ جمهوری اسلامی ایران در جنگ و پس از دوران جنگ تحمیلی را مرهون گفتمان مقاومت دانست و اظهار داشت: تجربه چهل ساله انقلاب نشان داده است گفتمان سازش محکوم به شکست و خواری است.

سردار بهاریان همچنین با اشاره به نقش سربازان در دوران دفاع مقدس گفت: حقیقتا در جنگ، سربازان ما خوش درخشیدند و نقش اصلی را در بدنه عملیات‌ها سربازان بر عهده داشتند.

در این برنامه همچنین سرهنگ خدایار قراباغی، از پیشکسوتان دفاع مقدس و فرمانده اسبق گردان 152 حضرت علی اکبر(ع) به روایتگری و بیان خاطرات دوران دفاع مقدس پرداخت.

همچنین پیشکسوتان جبهه و جهاد و نیز سربازان نمونه تیپ انصارالحسین(ع) در این برنامه مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند

ارسال نظرات