خبرهای داغ:

تامین گوشی هوشمند یا تبلت ویژه دانش آموزان نیازمند ممتاز شهرستان سرخه

با هدف تامین نیازهای آموزشی مددجویان متظر کمک خیرین و مردم شریف شهرستان سرخه هستیم
کد خبر: ۹۲۸۰۴۸۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در شهرستان سرخه؛ رضا یعقوبی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: دغدغه همه ما کودکان و دانش‌آموزان نیازمندی هستند که در شروع سال تحصیلی با مشکل تامین اقلام آموزشی مواجه هستند.
رئیس کمیته امداد شهرستان سرخه ادامه داد: امسال بنا بر شرایط خاص کرونا و شیوع بیماری و نیاز دانش‌آموزان به دارا بودن گوشی هوشمند و تبلت اهدای آن به دانش آموزان ممدجو از سوی استان پیش‌بینی شده و برای اینکه دانش آموزان بتوانند از آموزش آنلاین بهره ببرند نیازمند تامین اقلام هستند.
یعقوبی تصریح کرد: به دنبال تحقق برای تامین تبلت هستیم و نیازمندیم مردم نیز در این طرح مشارکت کنند تا با کمک هم دستگیر افراد نیازمند شویم و با اتحاد و همکاری از این گردنه سخت عبور کنیم.
لازم به ذکر است که این طرح با مشارکت کمیته امداد شهرستان سرخه انجام شده و به ازای هر تبلت اکثریت مبلغ آن توسط سازمان و بخشی از آن توسط مردم تامین شود تا شاهد تعلیم وتربیت دانش آموازنی باشیم که از لحاظ مالی محروم می‌باشند.
خیرین وعزیزانی که تمایل به کمک دارند می‌توانند مبالغ نقدی خود را به شماره حساب کمیته امداد:۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۵۰۳۲ واریز نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها