خبرهای داغ:
صبحگاه مشترک با حضور ائمه جمعه فاروج و شهرتیتکانلو، فرماندار ، دادستان ، جمعی از مسئولین شهرستانی و نیروهای نظامی و بسیجی شهرستان فاروج برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۰۴۹۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، در ابتدای این مراسم امام جمعه شهرستان فاروج ضمن عرض خیر مقدم به مدعووین هفته دفاع مقدس را به نیروهای نظامی ،بسیجیان و حاضرین در میدان تبریک گفت.

حجت الاسلام و المسلمین نابلعلی نوروزی در ادامه با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهیدان هستیم از همه رعایت حفظ حرمت و احترام خون پاک شهدا را در همه جوانب اجتماعی خواستار شد.

در ادامه مسئول کانون بازنشستگان سپاه حضرت جوادالائمه (ع) به عنوان سخنران اصلی مراسم با اشاره به جان فشانی رزمندگان در دوران جنگ ،  دفاع مقدس را برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین(ع) برشمرد.

سرهنگ محمدرضا شجاع در ادامه با بیان این موضوع که اگر جمهوری اسلامی توانسته در این 4 دهه روی پای خود بایستد ، زیر بار هیچ زوری نرفته و توانسته از کیان جغرافیایی خود حفاظت حراست کند به برکت خون شهیدانی بوده است که بدون هیچ چشم داشتی بزرگترین سرمایه خود یعنی جانشان را در طبق اخلاص قرار داده و از هیچ نوع از خود گذشتگی دریغ نکرده اند.

در پایان مراسم نیز از یادگان هشت سال دفاع مقدس با اهداء هدایایی تقدیر به عمل آمد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها