خبرهای داغ:
رزمنده دفاع مقدس قزوینی

کشور، نیاز به جوانان تربیت شده مکتب سلیمانی دارد

حجت الاسلام دولت آبادی گفت:مسئولین باید به فکر افکار جوانان باشند که امروزه رسانه های خارجی با قصد به انحراف کشیدن و شبهه افکندن جوانان ما هستند. آنها باید مانند حاج قاسم سلیمانی تربیت شوند که عشق شهادت داشته باشند تا بتوانند در برابر ظالمان دفاع کنند.
کد خبر: ۹۲۸۰۵۰۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام دولت آبادی رزمنده دفاع مقدس، در یادواره آبرو محله شهیدان نجاران و سامانلو بیان کرد: علت وقوع یک جنگ در دنیا و برای این که یک جنگ به وجود بیاد سه عامل حتما وجود دارد ک اگر نباشد هیچ جنگی در دنیا به وجود نمی‌آید،

وی افزود: عامل اول ایجاد جنگ، عامل بین المللی است. یعنی تمام دنیا باید با جنگ موافق باشند و قبول بکنند. مثل این که در شروع جنگ کشور ها دنبال هم پیمان هستند یا عراق که به کشور ما حمله کرد.

دولت آبادی متذکر شد: یکی از دلایل، عدم آشنایی جوانان با معارف دفاع مقدس است و ما برای جوانان تعریف نکردیم از هشت سال دفاع مقدس و جوانانی ک دست خالی از خاک میهنمان دفاع کردند. اما امروز بعضی از مسئولین در انجام وظایف خود کوتاهی می کنند و کشور را به وضعیت بد اقتصادی دچار کردند، اما این مشکل هم مثل جنگ هشت ساله حل خواهد شد.

وی با اشاره به عامل دوم ایجاد جنگ بیان کرد: عامل دوم وضعیت کشور مورد تهاجم می باشد که کشورمان در زمان حکومت شاه آسیب های زیادی به آن وارد شده بود و از این وضعیت عراق سوء استفاده کرده بود.

امیر آبادی متذکر شد: عامل سوم عامل داخلی بود. یعنی این که دشمنان تصور کرده بودند تمام نیروهای نظامی با شاه از کشور رفته و بعضی ها هم اعدام شده بودند یعنی گمان می کردند ارتش ایران بی سامان است و آنها قصد داشتند شهر نفتی ایران یعنی خوزستان را با کمک آمریکا اشغال کنند.

وی اشاره کرد: تمام مسئولین باید به فکر افکار جوانان باشند که امروزه رسانه های خارجی با قصد به انحراف کشیدن و شبهه افکندن جوانان ما هستند. آنها باید مثل حاج قاسم سلیمانی تربیت شوند که عشق شهادت داشته باشند تا بتوانند در برابر ظالمان دفاع کنند.

وی در خاتمه تصریح کرد: امروز نباید از تهدیدهای ایجاد جنگ موشکی توسط آمریکا صورت می گیرد بترسیم زیرا دستاوردهای دفاعی و نظامی انقلاب اسلامی به اندازه ای چشم گیر می باشد که کشور ما را به یکی از کشورهای قدرتمند در زمینه موشک و انرژی هسته ای رسانده است.

 

6001/30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها