دیدار بخشدار مرکزی دیلم از خانواده شهید در روستای کنارکوه

به مناسبت هفته دفاع مقدس بخشدار مرکزی، رئیس بنیاد شهید و تعدادی از مسئولین شهرستان دیلم از خانواده شهید راهپیما در روستای کنارکوه دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۸۰۵۲۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
دیدار بخشدار مرکزی دیلم از خانواده شهید در روستای کنارکوه
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، حسن باباحسنی در این دیدار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: امنیت امروز کشور ثمره خون شهدا و رشادت‌های آنان است و دیدار با خانواده معزز این شهیدان و دلجویی و رسیدگی به امور این بزرگواران دینی بر گردن مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 
وی افزود: شهدا با گذشتن از جان خود، از مرز‌های این کشور و ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی پاسداری کردند و امروز ما به عنوان وارثان انقلاب با زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، وظیفه ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه را بر عهده داریم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  با تأکید بر اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گنجینه‌های بزرگ کشور هستند، گفت: امیدواریم که به برکت خون شهدا بتوانیم در مسیر درست حرکت کرده و از این گنجینه حفاظت کنیم.

وی غفلت از خدمت و رسیدگی به شهدا را گناهی بزرگ دانست و بیان کرد: خانواده شهدا وارثان واقعی این انقلاب هستند و این وظیفه ماست که هر چند مدت از آن‌ها دیدار و به مناسبت‌های خاص در منزل این عزیزان حضور داشته باشیم.
 
رئیس بنیاد شهید شهرستان دیلم در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری بخشدار محترم مرکزی در امر رسیدگی به امورات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران و دیدار و سرکشی از عزیزان و گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و رزمندگان ۸ سال دوران دفاع مقدس و تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان نمودند.
 
ابوالقاسم تربیت اشاره کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و محدودیت و عدم مراجعه حضوری مستمر برای دیدار‌ها و بازدید‌های مسئولین با ایثارگران و وضعیت قرمز شهرستان و استان، لذا سرکشی‌ها را بصورت کاملا محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام میدهیم که امروز هم به اتفاق بخشدار جهت ادامه این دیدار‌ها از ایثارگران بخش مرکزی انجام شد.

لازم به ذکر است شهید والامقام عبدالحسین راه پیما فرزند حسین متولد ۵۳/۱/۱۵ با عضویت سرباز وظیفه که در تاریخ ۷۳/۹/۸ بر اثر درگیری با قاچاقچیان و اشرار در منطقه مرزی چابهار بدرجه رفیع شهادت نائل و در گلزار مطهر شهدای شهر دیلم به خاک سپرده شد.

روحش شاد و یادش گرامی باد
 
پایان خبر/
ارسال نظرات