جوانان ما با تعهد و ایمان در جنگ نظامی پیروز شدند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی گفت: جوانان ما با تعهد و ایمان در جنگ نظامی پیروز شدند.
کد خبر: ۹۲۸۰۵۳۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی سنندج، بیان کرد: در جنگ تحمیلی ما مورد ظلم واقع شدیم و این برای ما شرایط سخت جنگی ایجاد کرده بود که ما را وادار به دفاع کرد.

وی بیان کرد: دفاع ما مشروع بود و ما در جنگ ظلم علیه حق برحق بودیم بعد از پایان جنگ هرچند دیر، اما جامعه جهانی متجاوز بودن صدام را پذیرفتند و ما تنها با نیروی مردمی و جوانان بسیجی جنگ را بردیم.

سردار حسنی افزود: در این جنگ اخلاق، تعهد، ایمان، اعتقاد و وحدت و یکپارچگی و نیز استفاده از ظرفیت‌های موجود ما را پیروز کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: در شرایط کنونی هم کرونا معضلی است که مانند جنگ نظامی، جنگ اقتصادی، جنگ میکروبی و ... نیاز به با هم بودن و مهار شرایط کنونی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی دارد.

وی بیان کرد: در جنگ همواره قصد دشمن بر توخالی کردن ما بود که خوشبختانه جوانان رشید ما مانع آن شدند و در جنگ تحمیلی با اخلاق و تعهد خود در نهایت دشمن را مایوس کردند.

سردار حسینی اذعان کرد: این از برکت دفاع مقدس و خون شهداست و امروز چنین روحیه‌ای هم برای دفع کرونا نیاز است و باید همه با حرکت در مسیر رزمندگان دفاع مقدس زمینه استمرار پیروزی‌ها را فراهم سازیم تا بر این دشمن منحوس چینی هم فایق آئیم.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در پایان گفت: لازم است که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نیز نکات بهداشتی برای مهار ویروس کرونا تلاش کنیم و خوشبختانه در این مدت زمان دانشگاه ها، مراکز بهداشتی و درمانی، مردم و دانشجویان همگی اقدامات خوبی را برای مهار و قطع زنجیره کرونا انجام دادند تا آسیب‌ها را کمتر کنند.

گفتنی است در خاتمه این مراسم هم از تعدادی از جهادگران بسیجی که در کارگاه تولید ماسک و آب ژاول حضور داشتند با حضور فرمانده محترم سپاه تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات