فرمانده سپاه جیرفت : کار کادر درمان به بزرگی کاری است که رزمندگان در دفاع مقدس انجام دادند در جنگ دفاع مقدس رزمندگان در خط مقدم بودند الان کادر درمان در خط مقدم هستند و مردم قدردان تلاش‌های آن‌ها هستند.
کد خبر: ۹۲۸۰۵۴۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان : به مناسبت هفته دفاع مقدس آیین تقدیر از مدافعان سلامت با حضور دکتر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ، سرهنگ بهروز فرمانده سپاه شهرستان جیرفت،دکتر حیدری رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) و دکتر پورجمالی معاون توسعه دانشگاه برگزار شد.

دکتر اصغرمکارم در این مراسم اظهار داشت: خدا را شاکریم که با لطف و عنایت خداوند و ایثار و فداکاری شما در شرایط فعلی موارد بیماری در جنوب کرمان به حداقل رسیده است و این جز با تلاش شما و همکاری مردم با رعایت دستورالعملهای بهداشتی، محقق نمیشد.

وی افزود: شما مدافعان سلامت همانطور که رزمندگان در دوران دفاع مقدس رشادتها کردند در این ایام در شرایطی که مردم هم همکاری کردند همت کردید تا وضعیت بیماری در منطقه به وضعیت مساعدی رسیده است.
مکارم تصریح کرد: همکاران ما در حوزه سلامت از ابتدای بروز بیماری کووید 19 ایثارگرانه و با از خودگذشتگی خود و خانوادههایشان با به خطر انداختن جان خود به عنوان سربازان صف مقدم مبارزه با کرونا موقعیت نسبی از نظر بیماری داریم، البته نباید این شرایط ایجاد غرور کند که خدای نکرده به سمت عدم رعایت دستورالعملهای بهداشتی برویم این شرایط شکننده است و ممکن است، تغییر کند.

وی ضمن تقدیر از فرمانده سپاه جیرفت که با یک کار بین بخشی مشارکت در تجلیل از مدافعان سلامت داشتند افزود: بسیج در ایام شیوع کرونا در کنار دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اقدامات تحسین برانگیزی برای کنترل و مدیریت بیماری داشته است.

سرهنگ پاسدار بهروز در این مراسم گفت: مدافعان سلامت با در خطر انداختن جان خود سلامتی را به جامعه و بیماران اهدا می کنند و این کمترین کاری است که در هفته دفاع مقدس می‌توان جهت تقدیر از آن‌ها بعمل آورد.


فرمانده سپاه جیرفت افزود: کار کادر درمان به بزرگی کاری است که رزمندگان در دفاع مقدس انجام دادند در جنگ دفاع مقدس رزمندگان در خط مقدم بودند الان کادر درمان در خط مقدم هستند و مردم قدردان تلاش‌های آن‌ها هستند.

فرمانده سپاه جیرفت خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم را به رعایت توصیه‌ها و دستورالعمل‌ها در خصوص پیشگیری و جلوگیری از آلودگی به ویروس کرونا توصیه کرده اند و در چند نوبت از خدمات کادر درمانی تقدیر نموده اند.

وی افزود: بسیج و سپاه در بحث اطلاع رسانی ، پیشگیری و کنترل این ویروس منحوس تلاش نموده و ضمن اعلام آمادگی کامل تا شکست ویروس منحوس کرونا با تمام قوا و امکانات خود در خدمت مدافعان سلامت می باشد و از کمک به مدافعان سلامت دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: امیداست با تلاش وزارت بهداشت و شما عزیزان که بصورت جهادی فعالیت می کنید از این بحران خارج شویم.

ارسال نظرات