خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس

یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان آوج برگزار شد

یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان آوج در محل مدرسه فاطمیه این شهر با حضور دانش آموزان و فرهنگیان و مسئولین شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۰۵۵۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان آوج در محل مدرسه فاطمیه این شهر با حضور دانش آموزان و فرهنگیان و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانش آموز وهفته دفاع مقدس گفت: در 8 سال دفاع مقدس ملت ایران با تمام قوا و امید ونشاط به میدان آمدند و هر چه قدر هم شهید می دادند یک لحظه از کار خود پشیمان و نادم نبودند و این جهاد فی سبیل الله را سرمایه گزاری در راه خدا می دانستند.

امام جمعه آوج در ادامه با اشاره به نقش آفرینی رزمندگان در دفاع از کشور خاطر نشان کرد: در هر زمینه ای که دشمن حمله کرد رزمندگان با تمام قوا به میدان آمدند و دشمن را زمین گیر ونا امید ساختند.

حجت الاسلام هاشمی یاد آور شد: امروز دشمن در شبکه های مجازی به دنبال تغییر هویت دینی و ملی ما می باشد و بعد از این مرحله روحیه ایثار برای جوانان ما اهمیت نخواهد داشت.

وی در پایان افزود: ما در همه زمینه ها مورد تهاجم دشمن قرار گرفته ایم ،توان موشکی در عرصه دفاعی دشمن را ترسانده است اما در زمینه فرهنگی، هدف دشمن گرفتن ایمان و روحیه ایثار و از خود گذشتگی از ما می باشد.

5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها