کاروان نمادین دفاع مقدس با حضور در دبیرستان دخترانه شهید مقدسی شهرستان دامغان یاد و خاطره ایثارگری‌ها و رشادت‌های سال‌های مقاومت، ایستادگی و شهادت را در این آموزشگاه ساری و جاری کرد.
کد خبر: ۹۲۸۰۶۱۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، همزمان با چهلمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در امتداد برنامه‌ای درس آموز کاروان نمادین دفاع مقدس به همت ناحیه مقاومت بسیج دامغان در دبیرستان دخترانه شهید مقدسی این شهرستان حضور یافت تا قلب‌های پاک و حقیقت جوی دانش آموزان با معنویت و اخلاق فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش اجین شود.

حجت اسلام مهدی فرحزاد نیز در این برنامه با بیان گوشه‌هایی از حماسه آفرینی‌های دوران دفاع مقدس و رشادت‌های دلاورمردانی که در دامان پاک شیرزنان ایران زمین پرورش یافته بودند، به بیان نقش مهم مادران و همسران شهدا در خلق این حماسه هشت ساله پرداخت.

وی خطاب به دانش آموزان این آموزشگاه، اظهارداشت: شما دختران و بانوان شجاع، باایمان و بصیر ایران اسلامی به عنوان همسران و مادران آینده این مرزبوم باید دخت نبی مکرم اسلام و حضرت زینب (س) و بانوان شهید و مقاوم میهن اسلامی را الگوی خود قرار دهید، الگو‌هایی که عظمت وجودی زن مسلمان را در تاریخ ثبت کردند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها