مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:

حکومت اسلامی ما از انقلاب اسلامی فاصله دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت:خدا را شاکریم در حکومت اسلامی زندگی می کنیم، شهید نواب صفوی میگفت من آرزو دارم در کشور اسلامی زندگی کنم و کف خیابانش را جارو کنم .
کد خبر: ۹۲۸۰۶۴۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین یوسفی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ظهور امام زمان(عج) مراحلی دارد که با شروع نظام  و انقلاب اسلامی آغاز شده و شروع حکومت در ایران معجزه است .

وی افزود: امکان شکل گیری انقلاب اسلامی از نظر علمی، سیاسی و منطقی برای دشمنان، جاسوسان و سرویس های امنیتی قابل قبول نبود  و از عوامل مهم شکل گیری نظام مقدس اسلام مردم هستند زیرا مردم این زمان با بصیرت که حتی امام خود را ندیدند، به اینجا رسیدند.

حکومت اسلامی ما از انقلاب اسلامی فاصله دارد

وی متذکر شد: اگر دقت کرده باشین در فتنه های گذشته در سال ۱۳۸۸ رهبر معظم انقلاب اعلام کردند اگر قانع گران کوتاه نیایند مجبورم مردم را به میدان بخوانم، امکان اینکه از نظر سیستم و نیرو های مصلح جلوی جنگ را گرفت امکان پذیر نبود و با مدیریت امام راحل(ره) این پیروزی شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه وجود مقدس امام علی (ع) به دلیل بی بصیرتی مردم آن زمان امام را خانه نشین کرد، تصریح کرد: امروز بصیرت و آگاهی این ملت است که با این همه خیانت های داخلی و خارجی پا برجا و رو به جلو حرکت می کنند.

وی با بیان اینکه از بعد دفاع مقدس دشمنان ۱۵ استراتژی شکست خورده دارند، علاوه بر این خیانت های داخلی هم بسیار زیاد بود و این آگاهی مردم است که این مشکلات را به پای نظام نمی نویسند، ابراز کرد : نظام ما به خیلی از جاهای دنیا صادر شد و راهپیمایی های گوناگونی با شعار های ما به پیش می برند .

وی یادآور شد: وقتی حاج قاسم شهید می شود، در کل دنیا مراسم گرفته و بزرگ ترین خواننده های پاپ دنیا در پیج های خود عکس حاج قاسم را قرار می دهند .

مسئول دفتر نمایندگی وای فقیه در سپاه استان البرز  در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه جمهوری اسلامی پا به پای انقلاب اسلامی پیش نرفته و در مراحلی به دست نا اهل ها و نامحرم ها افتاده و خیانت های بزرگی را در حق نظام کردند و جمهوری اسلامی از نظام اسلامی عقب افتاده است ، وصیت رزمندگان حفظ امنیت مردم بود و باید همه ی این خائنین و نا اهلان را از نظام بیرون کنند، امروز همه با تمام وجود از این شهدای دفاع مقدس یاد می‌کنیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها