مدیر هنر و رسانه معاونت فرهنگی هنری سپاه استان البرز:
مدیر هنر و رسانه معاونت فرهنگی هنری سپاه استان البرز از معرفی برگزیدگان ششمین جشنواره "مدرسه عشق" در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۰۶۶۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، اورعی اظهار داشت: جشنواره مدرسه عشق از سال ۹۱ تاکنون به همت معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین به صورت سالانه برگزار شده و خوشبختانه در تمامی دوره ها استقبال بسیجیان هنرمند استان البرز از آن چشمگیر بوده است.

برگزیدگان ششمین جشنواره «مدرسه عشق» البرز معرفی شدند

دبیر استانی جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق افزود: امروز حضور بسیجیان و نیروهای متعهد در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمن ضروری است زیرا دشمن در این عرصه تمام ابزار و امکانات خود را علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران بکار گرفته است.

وی متذکر شد: جشنواره «مدرسه عشق» فرآیندی از تولیدات حرفه‌ای و آماتوری هنرمندان بسیجی سراسر کشور است که به منظور شناسایی توانمندی‌های بسیجیان و همچنین انتقال تجربه و خود ارزیابی و سطح دانش آنان پا به عرصه نهاده است.

وی بیان کرد: هنرمندان بسیجی در این جشنواره خوش درخشیدند و در رشته های مختلف توانستند رتبه های برتر کشور را کسب نمایند.

مدیر هنر و رسانه معاونت فرهنگی هنری استان البرز در پایان ضمن تشکر از مسئولین محترم معاونت های فرهنگی و هنری نواحی تابعه استان به جهت همکاری در برگزاری این جشنواره، خاطر نشان کرد: نفرات برتر و منتخب استان در این جشنواره (محمد مهین روستا رتبه یک  بخش مجری گری، ابوفاضل امیر رتبه دوم بخش کلیپ های کوتاه، حسین جاودان رتبه سوم بخش آواها و موسیقی، حسین براتی رتبه سوم بخش طراحی پوستر، امیر حسین غلامی شایسته تقدیر در بخش عکس هنری، علی حکیم زاده شایسته تقدیر در بخش سرود و تواشیح) می باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها