خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

افتتاح پایگاه بسیج شهید «بختیاری» در شهرداری جورقان

فرمانده سپاه ناحیه همدان از افتتاح پایگاه بسیج شهید «بختیاری» در شهرداری جورقان خبر داد.  
کد خبر: ۹۲۸۰۷۱۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲

افتتاح پایگاه بسیج شهید «بختیاری» در شهرداری جورقانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی بقایی در آئین افتتاح پایگاه بسیج شهید «احمد بختیاری»» ضمن تبریک هفته دفاع، اظهار داشت: از سال ۷۲ طبق مصوبه مجلس باید در همه ادارات پایگاه بسیج تشکیل شود و این پایگاه به عنوان نماینده انقلاب اسلامی در آن اداره مطرح باشد و در واقع به عنوان مرکز خدمت رسانی به مردم در آن اداره قرار گیرد .

وی گفت: بر همین اساس ما در نظر داریم در تمامی اداراتی که پایگاه بسیج در آنها وجود نداشته آن را راه‌اندازی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: شهر جورقان به عنوان یکی از مذهبی‌ترین شهرهای همدان بوده و در ایام اربعین خدمت‌رسانی زیادی به زائرین امام حسین(ع) کرده است و همچنین در بحث سیل و زلزله نیز خودجوش خدمت رسانی فراوانی به مردم نیازمند داشته است.

وی ادامه داد: به همین دلیل به پاس زحمات این عزیزان و اینکه خدمات ساماندهی شده و کارها به صورت منسجم‌تر انجام شود، تصمیم بر آن شد که پایگاه بسیج در شهرداری جورقان راه‌اندازی شود .

بقایی گفت: شهید «احمد بختیاری» یکی از جوانان غیور این شهر بوده که ایثارگری‌های ایشان برای جوانان و نوجوانان مثال‌زدنی است بنابراین این پایگاه مزین به نام این شهید والامقام قرار گرفت و به دستان مبارک مادر بزرگوار شهید افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات