در این همایش از طلاب جهادگر مقابله با بیماری کرونا نیز قدردانی شد.
کد خبر: ۹۲۸۰۷۲۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳

همایش تجلیل از روحانیون رزمنده و ایثار گر استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، شامگاه امروز  همایش تجلیل از روحانیون رزمنده و ایثارگر استان اردبیل با سخنرانی حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) و روایتگری سردار جلیل بابازاده در محل نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات کربلای 5 برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد سید سیاح مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما به تبیین اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: این همایش به منظور تجلیل از رزمندگان روحانی و ایثارگر و همچنین الگوسازی برای نسل جوان برگزار شد.

وی با بیان اینکه روحانیون همواره در خط مقدم دفاع از اسلام بوده و هستند، خاطر نشان کرد: روحانیون از جمله جهادگرانی هستند که در همه عرصه های مربوط به دفاع از کیان اسلام و انقلاب به صورت داوطلبانه وارد میدان شده و جانفشانی می کنند.

وی به ایام کرونا نیز اشاره کرد و گفت: در این برهه خاص نیز روحانیون جهادگر به صورت داوطلبانه به مقابله با این ویروس منحوس پرداختند و بار دیگر نشان دادند که روحانیون در کنار مردم بوده و در راه دفاع از سلامت جسمی و معنوی مردم ولایتمدار ثابت قدم  هستند.

 وی در پایان سخنان خود از تجلیل از 7 خانواده شهید روحانی مربوط به عملیات کربلای 5 در این همایش خبرداد و گفت: تعداد 34 نفر از رزمندگان و ایثارگران  روحانی نیز تجلیل و قدردانی شدند.

وی افزود: 20 نفر از طلاب و روحانیون جهادگر و فعال در عرصه مقابله با کرونا نیز مورد تحلیل قرار گرفتند.

سخنرانی حجت الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل، روایتگری سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، اجرای سرود یاوران حضرت مهدی(عج) و مداحی از دیگر برنامه های این مراسم در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس در اردبیل بود.

ارسال نظرات