جلسه هم اندیشی با رابطین نمایندگی ولی فقیه و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های خواهران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۰۷۳۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳

 

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس: در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضا علی متهور ملکی مسئول نمايندگی ولی فقیه و خواهران بسیجی که به عنوان رابطین و فرماندهان در حوزها و پایگاه های مقاومت بسیج دارای مسئوليت اجرایی می باشند برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا علی متهور ملکی در این جلسه به بیان حدیثی از امام حسین(علیه السلام) پرداخت و حساسیت مسئولیت در قبال تربیت خود و انسانها را از مهترین اقدامات اعتقادی و اخلاقی بیان کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: تأ کید بر اهمیت اجرای ابلاغیات و برنامه های نمایندگی، تعامل بین فرماندهی و  نمایندگی در حوزه های مقاومت، برگزاری دوره های تربیت و تعالی حوزه ای و همچنین تأکید بر اهمیت نشست های بصیرتی و عقیدتی در حوزه ها را  از اصلی ترین و با اهمیت ترین نکات، دانست و  بر رعایت دستور العمل  محتوا در بین حوزه ها و پایگاه ها و حضور مجموعه نيروهای نمایندگی در حوزه ها و در تمامی مراسماتی که در دستور  کار فرماندهی است،  تاکید کرد.

در پایان این نشست مسئولین  معاونت ها با رابطین خود جهت توجیه برنامه های ابلاغی بسیج اقدامات لازم را انجام دادند.

انتهای خبر/.

ارسال نظرات