خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای طرح جمع‌آوری گوشی‌های هوشمند بلااستفاده و مازاد خانواده‌ها و توزیع بین دانش‌آموزان نیازمند در راستای رزمایش کمک مومنانه در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۰۷۸۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰

اجرای رزمایش کمک مومنانه با جمع‌آوری گوشی‌های مازاد برای خانواده‌های نیازمند در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ علی مختاری از اجرای طرح جمع‌آوری گوشی‌های هوشمند بلااستفاده و مازاد خانواده‌ها و توزیع بین دانش آموزان نیازمند در راستای رزمایش کمک مومنانه خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شریط شیوع بیماری کرونا و نیمه تعطیل شدن مدارس بنابراین دانش‌آموزان نیاز به گوشی‌های هوشمند دارند تا بتوانند از طریق برنامه آموزشی شاد مراحل آموزش را طی کنند.

وی افزود: حسب بررسی‌های انجام گرفته، دانش‌آموزان نسبتاً زیادی شناسایی شده که از دسترسی به برنامه شاد به دلیل عدم توانایی مالی در خرید و تهیه گوشی هوشمند محروم هستند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: سپاه ناحیه نهاوند در نظر دارد در راستای رزمایش کمک مومنانه، اقدام به جمع آوری داوطلبانه گوشی‌های تلفن همراه هوشمند مازاد همشهریان عزیز کند.

وی اظهار داشت: از خانواده‌ها و خیرینی که گوشی هوشمند بلااستفاده در منزل دارند تقاضا داریم که آنها را به حوزه نزدیک‌ترین پایگاه‌های مقاومت تحویل دهند تا در این رزمایش به دست دانش آموزان نیازمند برسانیم.

مختاری ابراز کرد: همچنین خیرین و مردم نیکوکاری که تمایل به شرکت در این طرح را دارند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت تحویل دهند تا در ثواب این اقدام خداپسندانه شریک شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس تعداد ۳۰۰ بسته لوازم التحریر در طرح «یک کاسب یک دانش آموز» تهیه شده که از طریق بسیج دانش‌آموزی با همکاری آموزش و پرورش به دست دانش آموزان نیازمند رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات