افتتاح میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر اهرم

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در مراسم افتتاح میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر اهرم گفت: نام گذاری بهترین میدان در شهر اهرم توسط مسئولین این شهر نشان میدهد که بینش و فرهنگ حاج قاسم هنوز پا برجاست و ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۸۰۸۷۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، درمراسم افتتاح میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رونمایی از تندیس این شهید در هفته دفاع مقدس که باحضور سردار رزمجو فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، مسئولین و اعضای شورای تأمین این شهرستان، امام جمعه شهر اهرم، خانواده معظم شهدا وایثارگران برگزار شد، فرمانده سپاه امام صادق (ع) ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و قدردانی از دست اندکاران این پروژه گفت: در انقلاب اسلامی، مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همچنین کربلا‌های ایران شخصیت‌های مختلف و برجسته‌ای نسبت به انقلاب و دین مبین اسلام پرورش یافتند که یکی از این افراد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

سردار رزمجو در ادامه ابراز داشت: اقدامات این بزرگوار در درون و خارج از مرز‌های جغرافیایی بسیار است و به برکت خون همه شهدا و ایستادگی خانواده معظم شهدا، ملت قهرمان،  است که این انقلاب تا کنون پا برجاست.

فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: این خطه قهرمان و دلیر پرور سابقه طولانی‌ای در مقابله با استکبار و قدرت‌های تا دندان مسلح را دارد و نشان آن این است که به عنوان اولین شهرستان در استان بوشهر اقدام به ساخت مهمترین میدان شهرستان و نامگذاری آن به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کرده است.

مهندس قاسم شکوه شهردار اهرم نیز در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و خیر مقدم خدمت حاضرین در این مراسم گفت: این میدان قبل تر با عنوان میدان پاسداران در سطح شهرستان معروف بود و پس از تخریب جهت بازسازی مجدد این میدان و اتفاق تلخی که برای جامعه اسلام با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی افتاد بر آن شدیم که با تصمیم شورای تأمین شهرستان و فرماندهی سپاه تنگستان نام میدان را از پاسداران به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر نام دهیم.

شهردار اهرم در ادامه  افزود: این پروژه مبلغ ۱۱۶۲۵۰۰۰۰۰۰ ریال توسط شرکت بدیع سازه سیراف و همکاری شهرداری اهرم به سرانجام رسید و تندیس شهید سلیمانی نیز توسط مجمسه ساز اهرمی ساخته شد.



پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار