مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: امروز خبرنگاران باید به‌عنوان میراث داران شهدای رسانه باید رسالت ترویج گفتمان انقلاب اسلامی را بر عهده گیرند و با استفاده از اطلاعات و آگاهی لازم در جنگ رسانه‌ای و اطلاعات موفق عمل کنند.
کد خبر: ۹۲۸۰۸۸۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از املش، مهدی پارسا عصر امروز در مراسم افتتاح دفتر بسیج رسانه املش در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال مقاومت و هشت سال ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های دنیا است.

وی با بیان اینکه عراق با چراغ سبز آمریکا به ایران حمله کرد، افزود: دشمنی که با حمایت‌های کشورهای ابرقدرت دنیا به مملکت ما حمله کرده بود توانستیم با ایثار، ایستادگی و جان‌فشانی‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل آن‌ها مقاومت کنیم و به پیروزی برسیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با تأکید بر لزوم تداوم راه شهدا تصریح کرد: هدف دشمن از تجاوز به خاک کشورمان سرنگونی نظام جمهوری اسلامی بود اما شهدا با هدایت‌های امام (ره) از جان‌عزیزشان گذشتند و اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشورمان را دشمن به یغما ببرد.

پارسا با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲۳۰ هزار نفر از بهترین سرمایه‌های کشورمان را تقدیم انقلاب کردیم و به شهادت رسیدند، گفت: منطق انقلاب ما منطق الهی و دینی بود و امروز با این منطق با دنیا صحبت می‌کنیم.

وی عزت، اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی در جهان را مدیون خون شهدا دانست و افزود: به‌رغم همه تهدیدها و تحریم‌های دشمن امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و ملت ایران این عزت را مدیون فرهنگ مقاومتی است که از دوران دفاع مقدس یاد گرفتند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان به اشاره به اهمیت قدرت رسانه‌ها در جهان بیان کرد: امروز قدرتی می‌تواند اعلام وجود کند که در جنگ رسانه‌ای روایت اول را ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس تعدد رسانه‌ای وجود نداشت، تصریح کرد: رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس به‌رغم همه مشکلات و محدودیت‌های امکانات بعضاً رسالت یک خبرنگار را هم انجام می‌دادند و همانند شهید آوینی کاری کردند که سند ماندگار کشور شد.

به گفته مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان،  امروز در نظام حاکمیتی انقلاب اسلامی همه ما می‌توانیم یک رسانه باشیم و چه بسیار از شهروندان ما که شهروند خبرنگار هستند و صحنه‌های اتفاق افتاده را اطلاع‌رسانی می‌کنند.

پارسا با اشاره به وجود ۲۴۴ شهید در حوزه رسانه گفت: امروز خبرنگاران باید به‌عنوان میراث داران شهدای رسانه باید رسالت ترویج گفتمان انقلاب اسلامی را بر عهده گیرند و با استفاده از اطلاعات و آگاهی لازم در جنگ رسانه‌ای و اطلاعات موفق عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات