سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دوست و دشمن به قدرت نفوذ گسترده انقلاب اسلامی در منطقه اذعان دارند و همین امر سبب شده دشمنان ناکام شوند.
کد خبر: ۹۲۸۰۸۹۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار رمضان شریف شب گذشته در یادواره شهدای شهرستان خواف اظهار کرد: دفاع مقدس فرصتی برای قدرتمند شدن ایران اسلامی شده است. در وصیت نامه شهدا به ترویج معارف اسلامی و گسترش فرهنگ قران و تعالیم پیامبر تاکید شده است  لذا ما باید دفاع مقدس را بدون تحریف به جوانان بشناسانیم. جوانانی که ۴۰ تا ۵۰ ٪ جامعه ما را تشکیل می‌دهند. 

وی گفت: همه آگاهان نظامی و تحلیل گران به این موضوع پرداخته اند که صدام و حزب بعث با چه هدفی جنگ را شروع کردند، تمام کسانی که در طی این چهل سال قلم زدند به این نکته اذعان کردند که آمریکا و اسرائیل به عنوان حامیان منطقه ‌ای صدام، همه محاسبات جنگ را انجام داده بودند و اطمینان داشتند که پیروز می‌شوند.

سردار شریف با بیان اینکه وقتی امام راحل فرمان دادند صد‌ها هزار بسیجی و اقشار مختلف جامعه عازم نبرد شوند و همه لبیک گفتند، افزود: صدام فکر می‌کرد می‌تواند انقلاب نوپای ما را در هم بکوبد، اما نمی‌دانست که هدفش تحقق پیدا نمی‌کند چرا که ارتباط امام (ره) با جامعه و حکومت و میزان نفوذ کلام ایشان در قلب مردم را متوجه نشده بود.

سردار شریف بیان کرد: همه اقشار جامعه در دفاع مقدس حضور داشتند و این حضور باعث شد صدام و حامیانش ناکام بمانند.

وی افزود: امروز از صدام  وحزب بعث خبری نیست و مردم عراق حتی از آن دوران حرفی نمی‌زنند، اما هر سال مردم کشور ما یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می‌دارند و این سرمایه عظیم فرهنگ دفاع مقدس که امید به آینده را به جامعه تزریق کرده را گرامی می‌دارند.

سخنگوی سپاه اشاره کرد: همه روسای جمهور امریکا  علیه کشور ما برنامه‌هایی طراحی و اجرا کردند و حامیانشان در منطقه نیز همان طریق را ادامه می‌دهند، اما همه به قدرت نفوذ گسترده انقلاب اسلامی در حوزه منطقه‌ای اذعان دارند و این دشمنان را ناکام کرده است. روزی صهیونیست‌ها سودای نیل تا فرات را داشتند، اما با پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت در دفاع مقدس صهیونیست‌ها سیر نزولی پیدا کردند؛ چون می‌گفتند هیچ کشور عربی نمی‌تواند اسرائیل را در نبرد شکست دهد، اما در جنگ ۳۳ روزه از لبنان شکست خورد و این روحیه را شهدای ما به جوانان لبنان و فلسطین منتقل کردند.

وی تاکید کرد: از هیاهوی ارتباط شیخ‌های عرب با صهیونیست‌ها نترسید چرا که آنان پشت پرده زد و بند داشتند و حالا آشکار کردند و اگر از مردم این کشور‌ها سوال کنید خواهند گفت اسراییل دشمن شماره یک مسلمین است.

سردار شریف با اشاره به دستاوردهای انقلاب بیان کرد: ملت ما در طول سال‌های پس از انقلاب هم زمان با دسیسه های دشمنان مبارزه کرد و با تمام سختی‌ها به پیروزی رسید. در سازندگی، عمران، آبادانی... از پیشرفت غافل نشدند. الان بیش از ۹۶ ٪ مردم ما از نعمت برق ۹۸ ٪ از نعمت گاز حتی مناطق سعب العبور از امکانات بهداشتی و مراکز بهداشتی بهرمند هستند و این دستاورد مدیران دلسوز و تلاش کشور طی سال‌های گذشته بوده و کشور ما در حوزه‌های مختلف جزو کشور‌های مطرح جهان از لحاط علم و فناوری، صنعت، تکنولوژی و تقویت بنیه دفاعی است که یک افتخار برای ملت ایران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در مردم نسبت به نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: امریکا و صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند یک تصویر شکست خورده و پشیمان از کشور ما را ارائه کنند اینکه ما از گذشته انقلابمان پشیمان شویم و نسبت به آینده امیدوار نباشیم. ما کشوری هستیم که دارای ذخایر نفت و گاز است و همین باعث شده امریکا ما را از نظر بنزین تحریم کند، اما با پشتکار و تلاش جوانان پالایشگاه خلیج فارس را ساختیم و در اوج تحریم‌های دشمن ما از یک کشور نیازمند به بنزین به یک کشور صادر کننده بنزین تبدیل شدیم.

شریف اظهار کرد: دشمن در شبکه‌های ماهواره ای، فضای مجازی و رسانه‌ها سعی دارد و تلاش می‌کند تصویری غیر واقعی و ناکارآمد از نظام اسلامی را ارائه دهد، اما واقعیت این است که به همت فرزندان این ملت مدیران شایسته در دور‌ه های مختلف و هدایت‌های رهبر انقلاب و عنایت خداوند؛ ما کشور قدرتمند در منطقه باشیم.

وی اشاره کرد: دشمن در هیچ عرصه‌ای قادر به رویا رویی با جمهوری اسلامی نیست و نخواهد بود. انگیزه، ایمان و اراده قوی برای انجام تکالیف و ادامه راه شهدا و اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب دشمن را در عرصه برخورد و تصمیم گیری زمین گیر کرده است.

سخنگوی سپاه بیان کرد: امسال قاسم سلیمانی این شهید بزرگوار در بین ما نیست خدارا شاکریم که نسل جوانان ما با یکی از رزمندگان دوران جنگ آشنا شدند که چگونه ۴۰ سال لباس رزم از تن بیرون نکرده در میدان نبرد برای عظمت امت اسلامی برای شیعه و اهل سنت در مقابل دشمن شماره یک امت اسلام یعنی اسراییل و امریکا عظمت آفرید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها