برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی در کنگان

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای دانش آموزی با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، مسئولین شهرستان، نیروی های نظامی و انتظامی و مردم خداجوی در آخرین شب از هفته دفاع مقدس در شهر کنگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۰۹۰۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، سرهنگ تاجیک سخنران و روایتگر این مراسم به تحلیل و تبیین شاخص‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و رمز پیروزی آنان و الزام به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا پرداخت و در پاسخ به اینکه چرا باید یاد و سیره شهدا و تکریم خانواده شهدا را ارج نهیم، افزود: اگر به صدر انقلاب اسلامی برگردیم پاسخ اهمیت آن را درک خواهیم کرد. در اوایل انقلاب چه استکبار غرب و چه استکبار شرق صدام را همراهی کردند در جنگ نابرابر علیه انقلاب نوپای اسلام صورت گرفت که هیچ تحلیل گر نظامی و سیاسی باور به پیروزی انقلاب اسلامی نداشت. امروز هم همان شرایط و یک جنگ تمام عیار علیه انقلاب اسلامی است که بایست خود را مسلح و آماده کنیم.

سرهنگ تاجیک ادامه داد: رهبری الهی امام بزرگوار تاثیر بسزایی در پیروزی دفاع مقدس داشت، فاتح فتح الفتوح خود امام (ره) بود که معنویت را وارد عرصه دفاع کرد، ایشان قبل از همه چیز انقلاب انسانی را به راه انداخت و در همین انقلاب بود که شهدای ما ره صد ساله را یک شبه طی کردند. نفس الهی امام (ره) و رهبری مقتدرانه ایشان، معرفت به ائمه اطهار (ع) و قرآن از شاخص‌های بارز رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به آیه (من المومنین رجالا صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر وما بدلو تبدیلا) تصریح کرد: اگر بخواهیم در گام دوم انقلاب که همانا آمادگی برای طلوع خورشید عظمی (عج) است، باید طبعیت محض از ولی فقیه و راه پرافتخار شهدا را طی نماییم.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار