جانشین فرمانده سپاه کربلا در رامسر:

پیشرفت و توسعه انقلاب همیشه برای دشمنان نگران کننده است

جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت: پیشرفت و توسعه انقلاب برای دشمنان نگران کننده است.
کد خبر: ۹۲۸۰۹۱۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
پیشرفت و توسعه انقلاب همیشه برای دشمنان نگران کننده است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ پاسدار حسین محمد رضایی صبح امروز در آیین بهره برداری از طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه رامسر در هفته دفاع مقدس با بیان اینکه هدف دشمن از جنگ نابودی و تضعیف انقلاب اسلامی بود گفت: دشمنان در آغاز عملیات نظامی و سخت علیه  انقلاب اسلامی آغاز کردند و قصدشان سوء استفاده از ضعف ما بود.

سرهنگ پاسدار رضایی با اشاره به اینکه در شرایطی جنگ به ما تحمیل شد که عراق آمادگی بالایی داشت و مجامع بین المللی، اتحادیه اروپا و سازمان ملل حمایتش کردند، افزود: پیشرفت و توسعه انقلاب برای دشمنان نگران کننده بود لذا دشمن با برنامه‌های بروز‌تر به نابودی انقلاب اسلامی در عرصه اقتصاد، فرهنگ، سیاست ، دیپلماسی، فضای مجازی و علم بر علیه ما وارد جنگ شد.
 
پیشرفت و توسعه انقلاب همیشه برای دشمنان نگران کننده است

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه با تصریح بر اینکه  پیشکسوتان در آن دوران بودند و در میدان جنگ حاضر شدند، خاطرنشان کرد:  انقلاب اسلامی انسانیت و فضایل انسانی را ترویج داد و  اگر هماهنگی و انسجام محقق نشود به چشم انداز و افق مقدس و نورانی دست پیدا نخواهیم کرد.

به گفته سرهنگ پاسدار رضایی دوران دفاع مقدس به ما یاد داده است که دشمن در کمین  بوده  باید هوشیار باشیم و مثل دوران دفاع مقدس آمادگی داشته باشیم تا دشمن به اهداف خود دست پیدا نکند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه شهدا مظهر قدرت انقلاب هستند، یادآور شد: مردم ما انقلابی هستند و نظام را دوست دارند و پای کار هستند.
 
به گزارش بسیج، دو طرح تولیدی و ورزشی  شامل یک واحد صنایع بسته بندی و یک سالن ورزشی همزمان با هفته دفاع مقدس در راستای اقتصاد مقاوتی در شهرستان رامسر به بهره‌برداری رسید.
 
 
پیشرفت و توسعه انقلاب همیشه برای دشمنان نگران کننده است
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار