با حضور جانشین فرمانده سپاه کربلا صورت گرفت؛

افتتاح ۲ واحد مسکونی محرومین در تنکابن + تصاویر

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۲ واحد مسکونی محرومین در تنکابن با حضور جانشین فرمانده سپاه کربلا افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۸۰۹۵۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور جانشین فرمانده سپاه کربلا، امام جمعه تنکابن، فرمانده سپاه تنکابن، معاون سیاسی امنیتی فرماندار وبخشدار مرکزی، رئیس کمیته امدادامام خمینی، مسئول بسیج سازندگی و فرماندهان حوزه‌ها شیرود وسلیمان آباد و سایر مسئولین محلی در روستای احمدسرا شهر شیرود و روستای چلاسر دهستان سلیمان آباد بخش مرکزی تنکابن افتتاح شد.

سرهنگ حسن مهدوی فرمانده سپاه تنکابن در آئین افتتاح این واحد‌ها گفت: یک منزل ۶۵ متری در روستای احمدسرا شهرشیرود با هزینه ۸۵۰ میلیون ریال و مسکن ۳۵ متری با صرف هزینه ۶۵۰ ملیون ریال در روستای چلاسر سلیمان آباد و باز سازی مسکن مددجوی کمیته امداد (ساخت سرویس وآشپزخانه) باصرف ۲۸۰ میلیون ریال با همکاری خیرین، کمیته امداد امام خمینی (ره) و گروه‌های بسیج سازندگی سپاه تنکابن ساخته شد.

مهدوی افزود:با کمک خیرین وسایر مسئولین اجرایی روند ساخت مسکن محرومین ادامه خواهد داشت تا محرومین ونیازمندان شهرستان تنکابن عاری از هرگونه نیازمند مسکن باشند.

در ادامه نیز حجت الاسلام سید مهدی هدایتی امام جمعه تنکابن هم گفت: دشمنی دشمن تمام نشده، اما شیوه را عوض کرده، اما نظام اسلامی هم در برابر دشن ایستادگی کرد و ساخت خانه محرومین هم نتیجه تحریم دشمن است که با همکاری سپاه وکمیته امدادو سایر دستگاه‌های اجرایی این مسکن‌ها افتتاح شد.

حجت الاسلام هدایتی اضافه کرد: شهداء خون دادند تا از عزت ما کاسته نشود روح شهدا ناظر وحاظر است و از اجرای این برنامه‌ها شاد است و به برکت خون شهدا این حرکت جهادی تداوم داشته باشد تا به نقطه اوج عزت ایران اسلامی که محرومی نداشته باشیم.

گفتنی است، مراسم افتتاح مسکن محرومین سلیمان آباد  با حضور مادر شهید مدافع حرم مرادخانی برگزار شد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها