خبرهای داغ:
امام جمعه عجب شیر:

مدیریت جهادی عامل پیروزی در جنگ بود

امام جمعه عجب شیر گفت: فرماندهان دوران دفاع مقدس مدل جدیدی از تدبیر را ارئه کردند و خودشان در خط مقدم حرکت می کردند و در میدان عمل حضور داشتند و با این مدیریت جهادی جنگ را به نفع خود پیروز کردند.
کد خبر: ۹۲۸۰۹۶۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شربیانی در جمع مسئولان سپاه عجب شیر گفت: دشمن می خواست هویت دینی و ایمانی جوانان ما را از بین ببرد اما ایمان رزمندگان اسلام و جوانان کشور بود که فاتح میدان های سخت علیه کفر شدند.

وی ضمن شرح واقعیت های دفاع مقدس به بسیج دانش آموزی توصیه کرد: نسل جوان جنگ و حوادث و واقعیت های موجود در آن را ندیده است و دشمن در پی القای شبهات ناحق بر این نسل جوان هست باید بسیج دانش آموزی تاریخ جنگ و حقایق نهفته در آن را به روش های مختلف به این نسل انتقال دهد.

 حجت الاسلام شربیانی افزود: مردم عزیز ایران باید شم سیاسی خود را قوی کنند و تحلیلگر مسائل و اتفاقات پیرامون منطقه باشند تا دچار اشتباهات تاریخی جمود فکران زمان امام علی(ع) و امام حسن (ع) نباشند.

وی در پایان ضمن نصیحت به برخی مدیران گفت: مدیر نباید صرفا در اتاق خود بشیند باید به میدان برود تا گزارشات واقعی را از خطا تشخیص دهد متأسفانه برخی مدیران حرف حق را گوش نمی کنند نباید راه رزمندگان و مدیران جهادی را به فراموشی بسپاریم باید رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب را نقشه راه خود قرار بدهیم.

در این جلسه فرمانده سپاه عجبشیر با ارائه گزارشاتی از برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: برپایی کاروان لاله های سرخ و نمایش تصاویر کل شهدای شهرستان، یادواره های شهدا و نشست های بصیرت افزایی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و انتشار تصاویر قدیمی از رزمندگان در فضای مجازی گوشه ای از برنامه های هفته دفاع مقدس سپاه عجب شیر بود.

یحیی حیدری خاطر نشان کرد: در این اوضاع نابسمان اقتصادی برخی لج می کنند و زندگی در زمان شاه را ترجیح می دهند که البته این نقشه دشمن بوده و مدیران این کشور با اقدامات خود نباید معیشت مردم را تحت تاثیر قرار دهند.

وی با بیان اینکه برخی مدیران اهداف دفاع مقدس را به فراموشی سپردند گفت: بعضی ادارات فضا سازی و نشست بصیری انجام نداده حتی یک بنر از پیروزی دفاع مقدس بر ورودی ادارات نزده اند با اینکار خود را مدیون شهدا و رزمندگان جبهه و جنگ کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار