یادواره شهدا به همت حوزه شهید باقری خواهران چابهار با حضور فرمانده سپاه چابهار،فرماندار،مسئول بنیاد شهید و جمعی از مسئولین و حضور پرشور مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۰۹۶۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار، سرهنگ پوراحمدیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: ما اعتقاد داریم همچنان دفاع در جامعه ما وجود دارد که نمونه‌های بارز آن مدافعان حرم و مدافعان سلامت می‌باشند.

وی بیان داشت: مدافعان سلامت با الگو گرفتن از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس رشادت‌هایی را در جامعه ایجاد کرده اند که قطعا در آینده از این رشادت‌ها به نیکی یاد خواهد شد.

فرمانده سپاه چابهار با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گنجینه‌های تمام نشدنی و ظرفیت‌های عظیمی هستند که باید از آن‌ها برای نشر و گسترش فرهنگ و ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی در جامعه و جهان حداکثر استفاده را کرد، افزود: نگاهی بر زندگانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این واقعیت را آشکار خواهد ساخت که بی شک اخلاص و توکل شاخصه اصلی مجاهدان در جنگ تحمیلی بوده است.

وی فرهنگ ایثار و شهادت را تضمین کننده آرامش جامعه توصیف کرد، و گفت: نسل جوان امروز، نیازمند آشنایی با فرهنگ شهید و شهادت و ایثارگری است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات