فرمانده سپاه آمل:

پایگاه مقاومت بسیج،محل تربیت نیروهای انقلاب است

فرمانده سپاه آمل با اشاره به اینکه پایگاه مقاومت بسیج، محل تربیت نیروهای انقلاب اسلامی است، گفت: اولین برکت بسیج برای محله است که درحوزه فرهنگی و امنیتی می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.
کد خبر: ۹۲۸۰۹۷۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
پایگاه مقاومت بسیج،محل تربیت نیروهای انقلاب است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از  روابط عمومی سپاه آمل، سرهنگ جابر عسکری، فرمانده سپاه آمل در آئین افتتاح پایگاه‌های مقاومت بسیج در روستای سنگ بست با اشاره به اینکه پایگاه مقاومت بسیج، محل تربیت نیرو‌های انقلاب اسلامی است، گفت: اولین برکت بسیج برای محله است که درحوزه فرهنگی و امنیتی می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

عسگری با بیان اینکه داعش اولین کاری که می‌کند مراکز فرهنگی را، چون مساجد و پایگاه‌ها را مورد حمله قرار می‌دهد، عنوان کرد: اگر نتوانیم این حوزه‌ها را حفظ کنیم، دودش ابتدا به چشم‌های خودمان خواهد خورد، برکت بسیج همین بس که همیشه افتخار افریدند.

فرمانده سپاه آمل ادامه داد: در نگاه اول افتتاح یک پایگاه است، اما در عمق یک اتفاق بزرگ و یک دید بلند است، برای تشکیل ارتش بیست میلیونی که امام فرمودند، ظرفیت سپاه و بسیج برای حرکت دادن و رسیدن تمدن بزرگ اسلام به ظهور امام زمان عج خواهد بود.
 
پایگاه مقاومت بسیج،محل تربیت نیروهای انقلاب است

عسکری با تاکید اینکه مسجد سنگر است، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که پایگاه مقاومت بسیج در مجاورت مساجد افتتاح می‌شوند، باید تلاش کنیم در این پایگاه‌ها سرباز بسازیم و اینجا محل تربیت، ساختار ساز و کادرسازی برای انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه آمل تصریح کرد: نهال نو پای انقلاب اگر امروز به درخت تنومند و با عظمت چهل سالگی تبدیل شد به برکت بسیج است که توانستیم بسیاری از فتنه‌ها را حل کنیم

عسکری در ادامه  از افتتاح چهار پایگاه بسیج در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: هر پایگاهی حدود ۵۰ میلیون هزینه شده است که بخشی از فعالیت هایش در حوزه فرهنگی خواهد بود.

فرمانده سپاه آمل وجود امنیت امروز در کشورمان را قدرت بسیج خواند و بیان کرد: دشمن داعش را برنامه ریزی کرد تا به کشورمان حمله کند و تا بیست کیلومتری مرز امدند، به صورت وحشیانه عمل میکردند، جنایت‌های زیادی انجام دادند که در عراق چندصد نفر را گردن می‌زدند بطوری که خون اطراف ساحل را گرفته بود و زنده می‌کشتند، اما حضور جوانان بسیجی اتفاقات خوبی رقم زد.

پایگاه مقاومت بسیج،محل تربیت نیروهای انقلاب است
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها