رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد:

حداکثر نرخ ماسک سه لایه در یزد 1300 تومان تعیین شد

علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: حداکثر نرخ ماسک سه لایه در یزد 1300 تومان تعیین شد.
کد خبر: ۹۲۸۰۹۸۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ محمدرضا علمدار یزدی گفت: طبق تصمیم کمیته استانی، حداکثر نرخ مصوب مصرف‌کننده انواع ماسک سه لایه در کلیه مراکز معادل ۱۳۰۰ تومان تعیین‌شده است.

وی افزود: حداکثر نرخ مصرف‌کننده انواع ماسک سه لایه در کلیه مراکز از جمله واحد‌های صنفی، فروشگاه‌های لوازم پزشکی، داروخانه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای معادل ۱۳ هزار ریال و نرخ تولیدکننده ماسک سه لایه ۱۱ هزار ریال تعیین شد.

علمدار یزدی تأکید کرد: اولویت استان تأمین ماسک با قیمت مناسب برای مردم است و در این زمینه واحد‌های صنعتی در استان یزد توانایی تولید روزانه بیش از ۳ میلیون ماسک سه لایه طبی را دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه هر ماسک سه لایه دارای دولایه "اسپان باند " و یک‌لایه میانی "ملت بلون " است گفت: از سه واحد صنعتی بزرگ تولید "ملت بلون " در کشور که نیاز کل کشور در این قلم کالایی را تأمین می‌کنند یکی از آن‌ها در استان یزد است که به لطف خدا از این بابت مشکلی نداریم.

وی افزود: هرگونه فروش به قیمت‌های بالاتر از قیمت اعلامی، تخلف گران‌فروشی بوده و در صورت انعکاس شکایات در این خصوص به شماره تماس ۱۲۴ و یا درج در سامانه https://www.۱۲۴.ir/ مراتب پیگیری و با متخلفان برخورد خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار