فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

امروز دشمن جریان تحریف و تخریب دفاع مقدس را هدف قرار داده است

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: امروز دشمن جریان تحریف و تخریب دفاع مقدس را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۹۲۸۱۰۶۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مراسم اختتامیه آبروی کوچه، افتخار محله در جوار شهدای گمنام دانشگاه آزاد بردسکن با حضور فرمانده سپاه ناحیه بردسکن، معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرماندار، نماینده، ولی فقیه در سپاه شهرستان، مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، کارکنان سپاه ناحیه بردسکن، دانشجویان و جمعی از روسای ادارات برگزار شد.

سرهنگ پاسدار جنیدی؛  در این مراسم که در جوار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمن جریان تحریف و تخریب دفاع مقدس را به شدت هدف قرار داده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه که در هفته دفاع مقدس همکاری لازم را با مجموعه سپاه و بسیج داشتند، افزود: وقایع دفاع مقدس به گفته مقام معظم رهبری باید برای نسل جوان که آینده داران جامعه هستند بازگو شود.

جنیدی گفت: هر زمانی که رزمندگان اسلام در جبهه‌ها روحیه خود را از دست می‌دادند، سخنرانی امام راحل روحیه رزمندگان را دو چندان می‌کرد، نقش امام راحل یک نقش پیامبرگونه بود.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: رشادت‌ها و جانفشانی شهدا و ایثارگران، مایه سربلندی ملت ایران است و باید قدردان این از جان‌گذشتگی‌ها باشیم.

در ادامه نیز خدامی؛ یکی از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در خصوص دفاع مقدس مطالبی را بیان داشت و به سوالات برخی از دانشجویان نیز پاسخ دادند

لازم به ذکر است؛ مراسم آبروی کوچه، افتخار محله به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) سپاه ناحیه بردسکن به مدت یک هفته درب منازل شهدای بردسکن برگزار شد..
ارسال نظرات
پر بیننده ها