خبرهای داغ:
به همت بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی:

خدمات جهادی به جامعه دامداری مناطق محروم ارائه می شود

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی گفت: در هفته دفاع مقدس در قالب رزمایش خدمت گروه های جهادی دامپزشکی در شهرستان های مختلف خدماتی به مردم روستایی در مناطق محروم ارائه می دهند.
کد خبر: ۹۲۸۱۰۷۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

مهندس یوسفی فر مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس در قالب رزمایش خدمت گروه های جهادی دامپزشکی در شهرستان های مختلف خدماتی به مردم روستاهای مناطق محروم ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه این رزمایش از ابتدای هفته دفاع مقدس آغاز شده و در تمام شهرستان ها انجام می شود، افزود: هر جا زمان مخصوصی دارد که امروز گروه جهادی به شهرستان فردوس اعزام شده است و شهرستان درمیان از فردا آغاز می شود به مدت سه روز ادامه دارد.

یوسفی فر بیان داشت: هدف از این فعالیت ارائه خدمات به جامعه دامداری مناطق محروم است که با مشارکت دامپزشکی و فعالین جهادی در حوزه دام و با همکاری بسیج عشایری، بسیج مهندسین کشاورزی و اداره کل دامپزشکی و دامپزشکی شهرستانها این رزمایش در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: به هر شهرستان یک گروه جهادی اعزام می کنیم این گروه جهادی متشکل از دکترای دامپزشکی و کارشناسان علوم دامی هستند.

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان عنوان داشت: گروه های جهادی خدماتی از قبیل  واکسیناسیون دام، سم پاشی اماکن دامی و مشاوره و آموزش مسائل حوزه دام را در مدت حضور در منطقه مربوطه انجام می دهند.

وی ادامه داد: این رزمایش تا پایان هفته آینده ادامه دارد و آمار دقیق جامعه برخوردار و خدمات عرضه شده بعد از پایان برگزاری رزمایش ارائه می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها