دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی است

امام جمعه گناوه گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای گرانبها و تمام نشدنی است که در طول تاریخ باید جریان داشته باشد و برای نسل‌های آینده تبیین شود.
کد خبر: ۹۲۸۱۰۸۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت گناوه
به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، امام جمعه گناوه در آیین تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی در طول تاریخ است که لازم می‌باشد در طول تاریخ ساری و جاری باشد.

وی بیان داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان و پیشکسوتان ما حماسه‌ها  آفریدند و نام خود را در تاریخ ضبط و ثبت کردند که ما وظیفه داریم در قبال خون شهدا راه آنان را ادامه دهیم، چرا که موفقیت ما حرکت در مسیر شهداست.
 
حجت الاسلام رکنی حسینی تصریح کرد: دفاع مقدس دارای ابعاد مختلفی هست و یک بعد آن معنویت و ایثار بود که سبب شد با دست خالی و بدون هیچ ترسی در مقابل چهل کشور دنیا بایستیم و امروز به برکت خون  شهدا دارای پنجمین قدرت و صنعت دفاعی در جهان هستیم.

امام جمعه گناوه اظهار داشت: به برکت پیشرفت‌های ما در عرصه‌های مختلف شاهد این هستیم که هر روز دشمن در حال عقب نشینی است و هیچ کاری هم نمی‌تواند انجام دهد.

وی توضیح داد: فرهنگ جبهه یک فرهنگ تاثیر پذیر از نهضت عاشوراست و رزمندگان توانستند با این فرهنگ ناب عاشورایی دنیا را متحول کنند.

گفتنی است در پایان از پیشکسوتان عرصه جهاد و ایثار با اهدای هدایایی تقدیر شد.
 
پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار