خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان در گفت‌وگو با بسیج عنوان کرد
فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ دفاع و ارزش‌های اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۸۱۱۰۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵

هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع و ارزش‌های اسلامیزهرا اکبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری «ما قوی هستیم» شروع شد.

وی با بیان اینکه دشمنان ما تا امروز با تمام توان تلاش کرده‌اند که به ما ضربه بزنند اما به یاری خداوند ما پیشرفت کردیم، افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ دفاع و ارزش‌های اسلامی است.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان در ادامه با اشاره به برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی از قبیل برگزاری نشست‌های روشنگری با هدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و پاسخ به شبهات دفاع مقدس، برگزاری ۶ آبروی محله و یک یادواره شهید، برپایی سه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در راستای جهش تولید و پخت نان رایگان و توزیع بین نیازمندان توسط گروه‌های جهادی پایگاه به مناسبت این ایام برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی، نقاشی و مسابقات گرافیکی از جمله طراحی پوستر، اینفوگرافیک، کلیپ، موشن گرافی، تولید پرده‌نگار، تهیه بروشور با موضوع تجربیات مقام معظم رهبری از دفاع مقدس، غبارروبی مزار شهدا، ختم قرآن و ختم صلوات و تقدیم آن به شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و... نیز از دیگر برنامه‌ها بود که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات