رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میانه:

شهید برای اصلاح بشریت، قیام می کند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میانه در یادواره شهدای روستای چرن، شهدا را ناجیان بشریت دانسته و گفت: هدف شهید از قیام، اصلاح جهان و بشریت است.
کد خبر: ۹۲۸۱۱۲۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عزالدین تقی زاده با اشاره به اینکه شهدا متعلق به زمان و مکان خاصی نمی باشند بلکه متعلق به تمامی انسانها در هر برهه زمانی و هر نقطه ای از جهانند، اظهار داشت: شهدا الگوی بشریتند و با شهادت خود موجب نجات انسانهای آزاده در سراسر جهان می شوند.

   وی با بیان اینکه شهدا در راه اسلام و قرآن، تمام هست و نیست خود را فدا کردند، و هرگز به دنبال کسب مادیات نبوده اند، تاکید کرد: آنها با خدا معامله کرده اند و با شهادتشان به آنچه می خواستند رسیدند.

   حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به بیاناتی از رهبر فرزانه انقلاب، شعار مرگ بر آمریکا را خدمت به خلق خدا معنا کرد و افزود: خدمت به مردم مخصوصا دستگیری از قشر ضعیف جامعه باید در جامعه نهادینه شود و مسئولان خود را ملزم به پاسخگویی در برابر مردم بدانند.

   آیین گرامیداشت یاد و نام شهدا و تجلیل از خانواده های معظم آنان، با شرکت ده ها نفر از بسیجیان و با حضور مسئولانی از میانه و بخش کندوان با مشارکت حوزه های شهید باکری و کوثر ترک در روستای چرن میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها