فرمانده لشکر 10 حضرت سید الشهداء (ع):
فرمانده لشکر۱۰ حضرت سید الشهداء(ع) گفت: یکی از دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس نمایش وحدت ملی به جهانیان بود.
کد خبر: ۹۲۸۱۱۲۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار رفیعی با بیان اینکه هر ساله پایان شهریور در تاریخ ملت بزرگ ایران به پاسداشت دفاع همه جانبه ملت در مقابل نوکران استکبار بعنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است، اظهار داشت: در این راستا برای پاسداشت این ایام مراسمات مختلفی برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس دستاوردهای مختلفی در سطح ملی و بین المللی داشت، افزود: رشد باورهای دینی، تولد فکر جدید به‌عنوان شجره طیبه بسیج، میدان یافتن فضایل اخلاقی و معنوی در دل آتش و خون، پای کار آمدن ظرفیت‌های مردمی در تمام لایه‌های جنگ از جمله دستاوردهای ملی هشت سال دفاع مقدس بود.

دفاع مقدس نمایش وحدت ملی به جهانیان بود

 فرمانده لشکر10 حضرت سید الشهداء(ع) با بیان اینکه خود باوری و نمایش وحدت ملی از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس بود، بیان کرد: امروز هرچه داریم از خودباوری دیروز بوده و با نمایش وحدت ملی هزاران دستاورد به دست آمده است.

سردار رفیعی تصریح کرد: اگر بخواهیم دستاوردهای بین المللی و تثبیت نظام مقدس اسلامی در برابر این همه زیاده خواهی دشمنان تا بیداری جهانی  اسلام را نشان دهیم باید هزاران قلعه دیگر را هم فتح کنیم.

وی با بیان اینکه برای پاسداشت رشادت‌های انجام شده، لشکر 10 حضرت سیدالشهداء (ع) پا به پای مردم به میدان‌ آمده است، عنوان کرد: لشکر 10 در تلاش است که بخشی از آن رشادت‌‌ها را روایت کند.

وی با بیان اینکه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه ماکت عملیات خیبر در ماهدشت برگزار شده است، گفت: همچنین برپایی نمایشگاه‌هایی در گردان امام حسین(ع) در پارک تنیس، فردیس و نظرآباد با همت بسیجیان انجام شده است.

فرمانده لشکر 10 حضرت سید الشهداء (ع) با اشاره به حرکت نمادین 100رزمنده موتور سوار در استان البرز، خاطرنشان کرد: دفاع و ایثار در راه خدا و میهن‌ اسلامی همچنان وجود دارد.

ارسال نظرات