فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) دشتستان:

دفاع مقدس افرادی چون حاج قاسم را تربیت کرده است

سرهنگ غلامپور در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران اظهار داشت: مادران و همسران شهدا و ایثارگران همان فرشتگان الهی هستند که خداوند تبارک و تعالی برای تائید مردان خدا روی زمین فرستاد.
کد خبر: ۹۲۸۱۱۳۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، این فرمانده پیشکسوت تصریح کرد: جبهه افرادی همچون سردار سلیمانی، حسن باقری، همت و دیگر شهدا را تربیت کرده است، انسان‌های جهادگر همواره خود را بدهکار خداوند و مردم می‌دانند.
وی گفت: شهدا با ایثارگری و شهادت خود کشوری امن را برای ما ایجاد کردند.
سرهنگ نعمت الله غلامپوربا اشاره به هفته دفاع مقدس یادآور شد: هدف دشمن از جنگ تحمیلی این بود که نظام مقدس جمهوری اسلامی را از بین ببرد، هدف دیگر انتقام‌گیری بود، سالیان سال نظام سلطه در ایران از منابع این مملکت غارت می‌کردند، نظام سلطه ضربه خورد در حالی که تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی را می دانستند و حتی از سیم خاردار هم برای ایران دریغ می‌کردند و امروز ما در عرصه نظامی به جایی رسیدیم که تکنولوژی نظامی، فکر و فرهنگ انقلابی را صادر می‌کنیم.
وی در ادامه اظهار داشت: آن چه پشت رژیم بعث بود و در مقابل جمهوری اسلامی ایستاد، کل جهان سلطه بود و همه دست در دست هم دادند تا انقلاب را از ما بگیرند، جهان سلطه در دوره دفاع مقدس ضربه سنگینی خورده است، امروز هیبت نظام سلطه رو به افول است در حالی که انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است.
غلامپورخاطرنشان کرد: دنیا نامردی و جنایت امریکا و نظام سلطه را فهمیده است، تروریست دولتی آمریکا است و این بر جهانیان ثابت شده است.
فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان با اشاره به ترور سردار سلیمانی تاکید کرد: ما انتقام شهید سردار سلیمانی را از هر کسی که در ترور ایشان نقش داشت، خواهیم گرفت، این سوال مطرح است چرا نظام سلطه با تمام هیبت ظاهری نتوانست پیروز شود؟ رهبری امام (ره) و دانش ایشان باعث پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس شد؛ قطعا کسی که تقوا داشته باشد خداوند راه‌های زمین و آسمان را به او نشان می‌دهد، جنگ ایران و عراق، جنگ ایران مقابل تمام دنیا بود، شجاعت و قاطعیت امام (ره) و بعد معنوی ایشان زمینه‌ساز پیروزی در جنگ تحمیلی شد.
پایان خبر/
ارسال نظرات