از دیدار با ایثارگران تا اهدا پک لوازم التحریر در شاهرود+ تصاویر

به همت پایگاه های بسیج خواهران صدیقه کبری (س) سپاه ناحیه شاهرود، فعالیت های متنوعی از دیدار با خانواده ایثارگران و اهدا لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۱۷۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به همت پایگاه‌های بسیج خواهران صدیقه کبری (س) سپاه ناحیه شاهرود فعالیت‌های متنوعی در سطح پایگاه‌ها و محلات برگزار شد.
به همت پایگاه طهورا، خواهران بسیجی با جانباز ۵۰ درصد آقای نوری در شهرک فدک دیدار و قرائت زیارت عاشورا برگزار و هدیه‌ای به رسم یادبود به این خانواده اهدا شد.
به همت پایگاه حجاب شهرک شهید بهشتی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در مسجد این محله برپا گردید.
خواهران بسیجی پایگاه عفیفه روستای سعدآباد در گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با حضور در گلزار شهدای این روستا با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید عهد و پیمان کردند و روایتگری شهدا انجام و پیاده روی اعضای شورای پایگاه در این روستا برگزار شد.
خواهران بسیجی پایگاه نرجس با آقای اسماعیلی (آش پز) دیدار و از ایثارگری‌های وی در دوران دفاع مقدس تجلیل کردند.
به همت پایگاه یاس مدینه مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی (ع) وبه یادشهدای هشت سال دفاع مقدس وهمچنین سرادرشهیدسلیمانی بارعایت پروتکل‌های بهداشتی وبامداحی آقای عامری برگزار گردید.
جلسه شورای پایگاه حُسنئ همراه با فضا سازی هفته دفاع مقدس انجام و توزیع لوازم‌التحریر‌بین‌نیازمندان به مبلغ ۲۴۰ هزار‌تومان به همت امداد‌محله‌ی حضرت‌علی‌اصغر و پایگاه طهورا محله اسلامی شهرک فدک انجام پذیرفت.
برنامه پیاده روی یادبود شهیده صدیقه رود باری در جاده سلامت تا حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود برگزار و در ادامه با غبارروبی گلزار شهدا گمنام جلسه فرماندهان پایگاه‌های بسیج برگزار و از پرستار مدافع سلامت بخش کرونا خانم عرب تقدیر به عمل آمد.
بسیجیان حوزه نیز اقدام تهیه و بسته بندی هفتصد ماسک در راستای توزیع در مراسمات پایگاه‌ها نمودند.
برنامه میز خدمت نیز باحضور ادارات شهرداری و اداره آب وبرق و آموزش وپرورش وکمیته امداد با همکاری پایگاه حلماء و مسجد ومهدیه شهرک ولیعصر (عج) برپا شد.
به همت پایگاه منتظر المهدی روستای یونس آباد، مراسم غبارروبی گلزار شهدابه همراه قرائت زیارت عاشورا و تجدید عهد و پیمان با شهدا برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار