خبرهای داغ:
مدیر کارخانه سیمان نهاوند:

شرکت سیمان نهاوند با عبور از دوران زیان‌دهی به مرحله‌ سوددهی رسیده است

مدیر کارخانه سیمان نهاوند گفت: خوشبختانه شرکت سیمان نهاوند طی دو سال اخیر با عبور از دوران زیان‌دهی به مرحله‌ سوددهی رسیده و در آینده‌ نزدیک شاهد حضور این شرکت در بورس خواهیم بود.
کد خبر: ۹۲۸۱۱۹۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹

شرکت سیمان نهاوند با عبور از دوران زیان‌دهی به مرحله‌ی سوددهی رسیده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مهندس مقدم در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در کارخانه سیمان نهاوند برگزار شد، با ارائه گزارشی از روند تولید، میزان صادرات، دستاوردهای فنی و زیست‌محیطی و مشکلات صنعت سیمان اظهار داشت: در حال حاضر سیمان تولیدی در کل کشور حدود 30 میلیون تُن مازاد بر نیاز فعلی است و به همین دلیل باید با تمرکز بر صادرات این محصول، به دنبال ارزآوری باشیم.

وی افزود: خوشبختانه شرکت سیمان نهاوند طی دو سال اخیر با عبور از دوران زیان‌دهی به مرحله‌ سوددهی رسیده و در آینده‌ نزدیک شاهد حضور این شرکت در بورس خواهیم بود.

مدیر کارخانه سیمان نهاوند با اشاره به پیام آیه 60 سوره مبارکه انفال تصریح کرد: رسالت ما در مجموعه سیمان نهاوند تاسی به آرمان‌های شهدای دفاع مقدس و تلاش برای رفع اثرات تحریم‌های ظالمانه و افزایش در سایه‌ همدلی و اتحاد است.

فرمانده پایگاه مقاومت امام حسین (ع) شرکت سیمان نهاوند نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های مختلف صورت گرفته در حوزه بسیج کارخانه اظهار داشت: برگزاری حلقه‌های صالحین به صورت هفتگی، شرکت در مراسمات مذهبی و ملی سطح شهرستان و استان، حضور فعال در مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه نهاوند،برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و ... از جمله برنامه‌هایی است که تا قبل از اعمال محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا به صورت منظم در مجموعه سیمان نهاوند مورد توجه قرار داشته است؛ در حال حاضر نیز با در نظر گرفتن این محدودیت‌ها، فعالیت‌ پایگاه به صورت منظم در حال انجام است.

زرینی گفت: پس از پایان جنگ تحمیلی و دوران سازندگی برخی تصور کردند که دوران فعالیت نهادهای انقلابی همچون بسیج به سر آمده؛ اما امروز می‌بینیم که بسیج و تفکر بسیجی در هر کجا که نیاز کشور است حاضر شده و به بهترین شکل نیز به فعالیت و خدمت پرداخته است.

در پایان این مراسم از بسیجیان فعال شاغل در کارخانه سیمان نهاوند با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات