نشست بصیرتی در هفته دفاع حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد

نشست بصیرتی‌ حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد با موضوع تواضع و فروتنی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۲۱۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: در نشست بصیرتی‌ای که در هفته دفاع توسط پایگاه مطهره حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی در محله محمودآباد برگزار شد، حجت الاسلام تقی نژاد پیرامون تواضع و فروتنی مسئولان سخنرانی کرد.
تقی نژاد ضمن تبریک هفته‌ی دفاع مقدس گفت: قرآن می‌فرماید: بندگان خدای رحمان آنان هستند که بر روی زمین به تواضع و فروتنی راه می‌روند. فروتنی اصل همه‌ی شرافت هاست و شخص متواضع در برابر اجلال و عظمت حق همیشه فروتن است و عبادتش را به این صفت عظیم برگزار می‌کند. حقیقت تواضع را نشناخته اند مگر مقربین از بندگان که به وحدانیت حق متصل شده اند.
این هادی سیاسی خاطرنشان کرد:اگر می‌بینید مسئولی بی کفایتی می‌کند و قبل انتخاباتش با بعد از انتخاباتش فرق می‌کند این یعنی این که این شخص تواضع نداشته و ندارد. تمام بار این مملکت بر روی دوش مردم است، چون بعضی نمایندگان مجلسمان به جای این که دنبال مطالبات مردم باشند درگیر مادیات خودشان شدند.
تقی نژاد تاکید کرد:اگر می‌بینید دولت بی تحرک است به خاطر این است که مجلس به قدرتی که قانون به او برای بازخواست دولت داده عمل نکرده و این است که تمام مشکلات را خود مردم با همکاری هم حل می‌کنند، چون امیدی به مسئولین ندارند. نمونه اش همین دوران کرونا و کمبود ماسک بود که مردم و بسیجیان حیاط خانه شان را کارگاه کردند تا به نیاز مردم در زمینه ماسک جواب دهند و الحق که سخن بنیان گذار این انقلاب درباره این ملت را باید قاب طلا گرفت که فرمودند:این امت از امت صدر اسلام هم برتر است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار