خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: به طور قطع تقویت آگاهی مردم نسبت به موارد ایمنی، توسعه و تجهیز ناوگان امدادی و توجه ویژه به سطح معیشت کارکنان آتش‌نشانی سهم بسزایی در کاهش بروز حوادث و تلفات احتمالی دارد.
کد خبر: ۹۲۸۱۲۲۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳

لزوم تقویت آگاهی مردم نسبت به موارد ایمنی برای کاهش بروز حوادث و تلفات احتمالیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرماندار ویژه شهرستان ملایر در پیامی ضمن تبریک روز آتش نشانی و ایمنی از مجاهدت‌های آتش‌نشانان در راه حفظ جان و آسایش مردم قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
مردان و زنان غیور و دلیر ایران عزیز در قامت آتش‌نشانان در هر بزنگاهی برای حفظ جان و آسایش هموطنان خود حضوری موثر دارند و در تلاقی آب و آتش و در هنگام تلاطم و هیجان قلب ها ارمغان آور امداد و آرامش هستند.

آتش‌نشانان با هدف نجات جان و مال انسان‌ها در حوادث و رویدادها از جان خود گذشته و با دلاوری و رشادت می‌کوشند تا امید و شادی را برای آسیب دیدگان به ارمغان آورند.

به طور قطع تقویت آگاهی مردم نسبت به موارد ایمنی، توسعه و تجهیز ناوگان امدادی و توجه ویژه به سطح معیشت کارکنان آتش‌نشانی سهم بسزایی در کاهش بروز حوادث و تلفات احتمالی دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان و قدردانی از تلاش و مجاهدت خالصانه این عزیزان در سنگر حفظ جان و آسایش مردم از جمله مشارکت در مقابله با ویروس کرونا، فرا رسیدن روز آتش نشانی و ایمنی را به شما آتش نشانان و خانواده های محترمتان تبریک عرض نموده و امیدوارم همواره در پناه خداوند متعال سلامت و سربلند باشید.

قدرت اله ولدی

فرماندار ویژه شهرستان ملایر

انتهای پیام/

ارسال نظرات