تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران روستاهای مرکزی بوشهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر و فرماندار بوشهر از خانواده شهدا و ایثارگران روستاهای بخش مرکزی بوشهر تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۲۸۱۲۴۲
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ پاسدار غلامرضا شهابی فرمانده سپاه شهرستان بوشهر و عباس جمشیدی فرماندار بوشهر با حضور در روستاهای مرکزی بوشهر از خانواده شهدا و ایثارگران تجلیل کردند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: انقلاب اسلامی که امروز شاهد آن هستیم، خاری در چشم ابرقدرت‌های جهان شده است، حاصل خون پاک فرزندان این خانواده‌ها است.

وی صبر و شکیبایی خانواده‌های شهدا را ستودنی دانست و بیان کرد: جامعه امروز برای تحمل سختی‌ها و دشمنی‌ها ی سرسختانه قدرت‌های بزرگ جهان که خود را صاحب این کره خاکی می‌دانند نیازمند فرهنگ صبر و استقامت و پایداری خانواده‌های شهدا دارد.

غلامرضا شهابی با بیان اینکه روحیه جهادی جوانان کشور هر روز دشمنان را عصبانی‌تر می‌کند خاطرنشان کرد: اگر امروز کشور در شرایط بد اقتصادی مسیر پیشرفت و توسعه را بر خود نبسته و این مسیر را ادامه می‌دهد، نشان از وجود همان روحیه جوانان دوران جنگ در جوانان امروز و نسل حاضر است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شهابی خانواده‌های معظم شهدا را پیروان راستین امام حسین (ع) و مکتب عاشورا دانست و گفت: شهدا با تاسی به اهل بیت (ع) برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده‌های آنان ادامه دهنده خط سرخ حسینی و راه شهدای است چرا که راه شهادت هنوز برای کسانی که شهادت آرزو می‌کنند باز است.

عباس جمشیدی فرماندار بوشهر هم در این دیدار ها هفته دفاع مقدس فرصتی برای تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران عنوان کرد: صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مردم یک الگو و درس بزرگ است تا در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون شهدا از آرمان‌های نظام اسلامی و رهبری دفاع کنیم.

وی افزود: امروز اقتدار کشور را مدیون خون‌های مطهر و پاک کسانی هستیم که در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اجازه از دست دادن حتی به یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.

پایان خبر/

ارسال نظرات