مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج مطرح کرد

تجلیل از ۴۰ گروه جهادگر دانشگاهی جبهه سلامت / جبران کم کاری برخی مدیران توسط جهادگران بسیجی

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا از تجلیل ۴۰ گروه جهادگر استان در جبهه سلامت خبر داد و گفت:‌بسیاری از نیازمندی‌های استان در حوزه سلامت توسط کارگاه‌های جهادی برطرف شده است.
کد خبر: ۹۲۸۱۲۵۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۱
سید امیر سادات کرمی در حاشیه آئیت تجلیل از جهادگران دانشگاهی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در بابلسر از تجلیل ۴۰ گروه جهادگر استان در جبهه سلامت خبر داد و گفت:‌بسیاری از نیازمندی‌های استان در حوزه سلامت توسط کارگاه‌های جهادی برطرف شده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا با بیان این مطلب که جهادگران بسیجی کم کاری برخی مدیران را جبران کردند، افزود: همین اقداماتی است که جهادگران انجام دادند ؛روحیه عزت، خودباوری، اقدام بدون توقع  تصویری از انقلاب اسلامی است.

سادات کرمی هدف از برگزاری آئین تجلیل از گروه‌های جهادی را الگو سازی برای دانشجویان دانست و خاطرنشان کرد:‌تجلیل از گروه‌های جهادی به نوعی کاری ارزشی و فرهنگ سازی است تا الگویی برای دیگر دانشجویان باشد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا در ادامه به راه اندازی اتاق رصد اولویت های مناطق محروم در  دانشگاه مازندران خبر داد و افزود: گروه‌های جهادی به صورت تخصصی  عمل خواهند کرد و  هر رشته دانشگاهی با توجه به تخصص خود برای رفع محرومیت عرصه می شود ، لذا با راه اندازی اتاق رصد،  اولویت  مناطق محروم رصد شده و گروه‌های جهادی طبق آن هدایت می‌شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار