به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

21 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در شهرستان سیروان افتتاح شد

21 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در شهرستان سیروان با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمونین(ع) و مدیرکل کمیته امداد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۲۵۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، 21 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در شهرستان سیروان با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمونین(ع) و مدیرکل کمیته امداد افتتاح شد.

شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع): سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی وظیفه دارد در کنار مردم باشد.

سردار شاکرمی همکاری و خدمت به محرومین را یک وظیفه دانست و اظهار کرد: سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی وظیفه خود می داند که در کنار مردم باشد و از محرومین حمایت کند.

وی افزود: قدمهای خوبی در استان در این راستا برداشته شده و انشاالله در فاز دوم که مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) همکاری دارند باز قدم خوبی برای محرومین برداشته شود. 
شاکرمی بیان داشت  وافزود: در مجموع در سطح شهرستان سیروان۵۲واحدبا مشارکت دوستان کمیته امداد امام خمینی(ره) در دستور کار قرار گرفت که شاهد افتتاح ۲۱ واحد از این منازل مسکونی هستیم.
فرمانده سپاه امیرالمومنین علیه السلام استان ایلام گفت: الحمدلله در سطح استان ایلام برابر تفاهم و همکاری نزدیک با کمیته امداد امام خمینی رحمت الله توانستیم ۶۰۲ واحد را تحویل خانواده محرومین بدهیم البته ۳۰ واحد از این ۶۰۲ که تکلیف آنها روشن بشود به زودی در دستور کار قرار می گیرد.
در ادامه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آقای موسی نژاد با تبریک هفته دفاع مقدس به بیان مطالبی پرداخت وافزود: خوشحالم که در جمع یادگاران ۸سال دفاع مقدس و خانواده های شهدا و مسئولین هستم.
وی در ادامه بیان داشت: هم کمیته امداد وهم سپاه که مجموعه تابع دفتر مقام معظم رهبری هستند افتخارشان خدمت به افرادی است که امیدی بجز به نظام و انقلاب نداشتند.
موسی نژاد گفت: اگر نبود این هماهنگی و هم افزایی قطعا خیلی از این مردم محروم صاحب مسکن نمی شدند.
وی افزود: در این شرایط سخت اقتصادی با این منابع قطعا نمی شود چنین ساختمانهایی  ساخت که چنین ویژگی های خوبی از لحاظ اصول ایمنی و مهندسی در آن رعایت شده است.
وی در ادامه بیان گفت: ۱۴استان کشور یک تفاهمی داشتند در بحث ساخت مسکن محرومین ما امروز افتخار میکنیم اولین داستانی هستین در سطح کشور تفاهم نامه بین کمیته امداد امام خمینی رحمت الله  و سپاه. 
وی در ادامه افزود: همانطور که سردار اشاره کردند از۶۰۲واحد در سطح استان تفاهم شد ما ۳۰ واحد تعیین تکلیف نشده است که ما انشاالله با تدبیر سردار عزیز و تلاش عزیزان در گروه های جهادی امام رضا علیه السلام انشاالله بتوانیم ۳۰ واحد را در روزهای آتی به سرانجام برسانیم و هدیه ای تحویل نیازمندان عزیز از طرف مقام معظم رهبری بدهیم.
این تعداد۲۱ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر ۱۱،۷۶۰،۰۰۰،۰۰۰ریال در سطح شهرستان سیروان جهت تحویل به محرومین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی رحمت الله با حضور  سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین علیه السلام استان و مسئولین داستانی افتتاح شد.
ارسال نظرات