خبرهای داغ:
در آخرین روز از هفته دفاع مقدس

پایگاه شهید علیخانی در شهرستان الوند افتتاح شد

در آخرین روز از هفته دفاع مقدس و به یاد شهید مدافع وطن امیرحسین علیخانی،پایگاه بسیج شهید امیرحسین علیخانی به منظور فعالیت های فرهنگی در مجتمع۱۲۸واحدی شهرالوند با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز و مسئولین شهرستان و پدر شهید علیخانی افتتاح گردید.
کد خبر: ۹۲۸۱۲۵۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، در آخرین روز از هفته دفاع مقدس و به یاد شهید مدافع وطن امیرحسین علیخانی،پایگاه بسیج شهید امیرحسین علیخانی به منظور فعالیت های فرهنگی در مجتمع۱۲۸واحدی شهرالوند با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز و مسئولین شهرستان و پدر شهید علیخانی افتتاح گردید.

حجت الاسلام درزی رامندی مسئول عقیدتی سیاسی شرکت صنایع شفیع زاده در این مراسم با اشاره به اینکه امنیت و پایداری امروز جامعه مدیون خون شهداست، یادآور شد: جنگ با دشمنان از جمله قاچاقچیان،نماد ایثار و پیروزی حق علیه باطل است و نسل امروز باید ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشد.

ایشان ادامه داد: آرامش و اقتدار کنونی کشورمان مدیون حماسه‌های شهدا و گذشت و فداکاری خانواده این عزیزان و همه کسانی که هستی و عزیزترین دارایی خود را در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کردند، است.

درپایان پدر شهید علیخانی ضمن تقدیر و تشکر از سپاه به جهت راه اندازی پایگاه،اظهار داشت:

ترویج و تثبیت فرهنگ جهاد و شهادت، تبیین اندیشه والای شهیدان و گسترش فرهنگ دینی و احیای روحیه جهادی و انقلابی در جامعه وظیفه‌ای همگانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها