رزمنده و یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: سیره و طریقه رفتاری شهدا از بهترین الگوهای واقعی است که نسل حاضر و آینده می‌توانند با نصب‌العین قرار دادن آن، راه و رسم بهتر زیستن را بیاموزند.
کد خبر: ۹۲۸۱۳۱۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ احمدرضا باهک رزمنده و یادگار هشت سال دفاع مقدس استان البرز در مراسم در مراسم یادواره شهدا با عنوان آبروی محله شهرک شهید مطهری با اشاره به مقام ومنزلت رفیع شهدای والا مقام اظهار داشت: شهدای 8سال دفاع مقدس ، انقلاب اسلامی و مدافع حرم مصباح الهدی ایران هستند که با نثار جان خود توانستند از این آب وخاک دفاع کنند.

بیان سیره شهدای دفاع مقدس برای جوانان یک ضرورت است

وی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی و تهدیدات گوناگون دشمن و تأثیر سوء آن در حوزه‌های رفتاری و اعتقادی بین مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان گفت: بازخوانی و در واقع گشودن فرهنگ جهاد و شهادت و الگوگیری نسل حاضر از این فرهنگ و تبیین آن علاوه بر اینکه می‌تواند آنان را در مقابل توطئه‌های سوء و مخرب بیگانگان بیمه کند و در رفتارهای اجتماعی آنان نیز مؤثر باشد.

رزمنده و یادگار هشت سال دفاع مقدس بهترین سبک زندگی برای نسل حاضر و جوانان را سیره و رفتار شهدا دانست و افزود: سیره و طریقه رفتاری شهدا از بهترین الگوهای واقعی است که نسل حاضر و آینده می‌توانند با نصب‌العین قرار دادن آن راه و رسم بهتر زیستن را بیاموزند.

وی افزود: فراموش‌نشدن دفاع مقدس در سایه خون شهیدان است که درس استقامت و پایداری و خودکفایی را نه تنها به مردم ایران بلکه به کل جهان دادند.

سرهنگ باهک دستاوردهای دفاع مقدس را رشد و پیشرفت، استقامت، خودکفایی و سازندگی بیان کرد و ادامه داد: این دستاوردها در سایه همت و غیرت رزمندگان اسلام و همکاری و همدلی زنان فداکار حاصل شده است و هم‌اکنون نیز خانواده‌های مدافعان حرم با صبر و بردباری، فرزند و همسر خو را راهی جبهه‌های مقاومت می‌کنند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس در پایان خاطر نشان کرد: امروز همه در برابر خون شهدا و مجاهدت های رزمندگان دفاع مقدس مسئول هستیم و اگر می خواهیم این مسئولیت را به درستی انجام دهیم باید راه امام و شهدا را اول به خوبی بشناسیم و دوم آن را ادامه دهیم و به دیگران هم نشان دهیم و مصداق واقعی راه امام و شهدا پیروی از فرامین و بیانات مقام معظم رهبری است که باید آنها را عملیاتی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها