فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با اشاره به فرمایش رهبری گفت: شاخص رفتاری معلم تراز انقلاب اسلامی، روحیه انقلابی است.
کد خبر: ۹۲۸۱۳۳۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی در همایش طلایه داران فرهنگی تراز انقلاب که به همت بسیج فرهنگیان در محل سالن فرهنگ مدرسه شهید عاشوری بردسکن برگزار شد، در مطالبی اظهار داشت: معلم به عنوان اولین پازل مدیریت فرهنگی جامعه نیازمند تراز رفتاری و اعتقادی است تا در پرتو آن به تبیین ایده‌های فطری و دینی پرداخته و به اهداف عالی خود در تربیت و پرورش نسل‌های بشری در جامعه دینی فائق آید.

فرمانده سپاه شهرستان بردسکن اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، هر هزینه در آموزش و پرورش، سرمایه گذاری محسوب می‌شود بنابراین اگر نتوانیم در کشور گفتمان ملی نسبت به آموزش‌وپرورش ایجاد کنیم، نباید انتظار کشوری سربلند را در آینده داشته باشیم.

وی ادامه داد: در تمام دنیا مسئولیت تعلیم و تربیت بر عهده آموزش و پرورش است، ولی این دستگاه نمی‌تواند به تنهایی و بدون کمک سایر دستگاه‌ها بر این مهم دست پیدا کند.

وی معرفی ویژگی‌های آموزش و پرورش اسلامی در کلام رهبر معظم انقلاب را مورد اشاره قرارداد و افزود: شاخص رفتاری معلم تراز انقلاب اسلامی، روحیه انقلابی است.

فرمانده سپاه بردسکن در این مراسم گفت: معلم انقلاب اسلامی، عامل فرایند پیشرفت و روشنفکری و حامل وجه نرم افزاری انقلاب اسلامی در مسیر عبور از تهدیدات و بهره گیری از فرصت‌های پیش رواست.

وی عملیاتی کردن بیانیه گام دوم رهبری با تأکید بر استفاده از سرمایه‌های جوان در انجام کار‌ها را یکی دیگر از اقدامات در دست اجرا توسط بسیج نام برد و گفت: لازم است مدیران در حوزه مدیریت خود، بودجه‌ای جداگانه را برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی و ورزشی ایجاد کنند و با ایجاد انگیزه برای نیرو‌های بسیجی از مشارکت ۱۰۰ درصدی آن‌ها بهره لازم را ببرند.

جنیدی عزم ملی برای اجرای سند تحول بنیادین را یکی از اصلی‌ترین راه‌های پیش روی اجرای سند دانست و بیان کرد: مجلس، مردم، روحانیت، اساتید، خانواده‌ها و سایر اقشار مردم باید تلاش کنند تا بتواند سند تحول بنیادین در این سازمان با موفقیت اجرا شود.

در این همایش سرهنگ فریدون مزینی، فرمانده بسیج فرهنگیان در شهرستان گزارش برنامه‌های این حوزه را برشمرد و در ادامه حسن علیزاده، مسئول نظارت شورای نگهبان در شهرستان مطالبی را در حوزه معلم تراز انقلاب درگام دوم انقلاب بیان نمود.

در پایان این مراسم نیز از تعدادی از فرهنگیان برادر وخواهر تجلیل بعمل آمد
ارسال نظرات
پر بیننده ها