خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی (قرب کوثر) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:امروز دشمنان ستون انقلاب را هدف قرار داده اند و با شبهه افکنی می خواهند مردم را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی بدبین کنند.
کد خبر: ۹۲۸۱۳۹۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی استاد حسینی افزود:امروز دشمنان ما کمبود های اقتصادی که به دلیل برخی بی مسوولیتی و کم کاری برخی از مسئولان است را به گردن انقلاب می اندازند تا مردم را نسبت به انقلاب و ولایت فقیه بدبین کنند.


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همانند قطاری در حال حرکت است و باید بکوشیم تا شبهات ما را از این قطار پیاده نکند، تصریح کرد: این انقلاب و نظام بی صاحب نیست و مردم ما محکم پای آرمان ها ایستاده اند.


 سردار استاد حسینی با بیان اینکه ایستادگی در برابر نظام سلطه وحمایت از مستضعفین دنیا یک تکلیف است و باید هرچه در توان داریم در راه رضایت مردم خرج کنیم، افزود: امروز راه نجات از مشکلات در تبعیت از ولایت فقیه است.


سردار علی استادحسینی جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی (قرب کوثر) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان ما دشمن ضعیفی نیست و نیمی از قدرت جهان را دارد، اما ایران در مقابل آن ها ایستاد،تشریح کرد: انقلاب اسلامی  هم اکنون و نیز در زمان جنگ دفاع مقدس پنجه در پنجه نظام سلطه  که در راس آن آمریکا است انداخت، به برکت دفاع مقدس امروز یکی از بزرگ ترین قدرت دنیا در برابر نظام استکباری را دارا هستیم.


وی افزود: عظمت امروز کشور از خون شهدا به دست آمد و عزت و سر افرازی ما از خون شهدا است و آن کسی که در این زمینه نقش اساسی را داشت ولایت فقیه است .

سردار استاد حسینی تصریح کرد:امروز ستون خیمه انقلاب مقام معظم رهبری است ،اگر دشمنان امروز جرئت حمله به ما را ندارند بخاطر رشادت های هشت سال دفاع مقدس است.امام راحل نیز همان روحیه امام حسین را داشتند .

وی افزود:امروز ایران در اوج قدرت است و  بزرگ ترین قدرت موشکی خاورمیانه را دارد و در همه صحنه های نبرد ورود کرده و پیروز بوده است اما از لحاظ اقتصادی مشکلاتی وجود دارد که باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باتوجه به توسعه و جهش تولید ، مشکلات رفع شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها