خبرهای داغ:
بازدید امام جمعه و جانشین سپاه از اداره آب و فاضلاب و تجلیل از رزمندگان و جانبازان این اداره به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت.
کد خبر: ۹۲۸۱۴۰۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، اداره آب و فاضلاب شیروان از جمله اداراتی است که شهدا و جانبازان متعددی دارد که در عرصه دفاع مقدس نقش آفرینی کردند به مناسبت هفته دفاع مقدس امام جمعه و جانشین سپاه شیروان از این اداره بازدید و از جانبازان و خانواده شهدای این اداره تقدیر شد.

امام جمعه شیروان در این آیین بر ضرورت تبیین و فرهنگ سازی بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: آنچه امروز باید در جامعه بسط داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.
جانشین سپاه شیروان براندازی نظام و ضربه به اسلام را از اهداف مهم دشمن به ویژه آمریکای جنایتکار برشمرد و ادامه داد:امروز دشمن با برداشتن نقاب از چهره خود اعلام می کند که تنها هدف آنها براندازی نظام جمهوری اسلامی است که باید در این برهه حساس با تقویت بصیرت و ولایت مداری و حرکت در خط شهدا، همچون سدی محکم دشمن را از رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها