خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه تبریز:

دانشگاهیان امروز باید در راستای مقابله با جنگ نرم گام بردارند

رئیس دانشگاه تبریز گفت: چنان‌که دانشگاه‌ها در دوران جنگ پیشتاز بودند، امروز نیز لازم است با استفاده از تفکر دانشگاهیان در مقابله با جنگ نرم و در راستای اهداف انقلاب و آرمان‌های شهدا گام برداریم.
کد خبر: ۹۲۸۱۴۱۲
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، میر رضا مجیدی در جلسه استانی سومین کنگره شهدای دانشجو، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری نقش موثر دانشجویان در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: دانشجویان با حضور در عرصه‌های مختلف پزشکی، مهندسی رزمی، ساخت ادوات نظامی و حضور در رده‌های مختلف فرماندهی در جنگ هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند.

وی با اشاره به ورود دانشگاه‌ها به بخش صنعت دفاعی کشور، افزود: در سال 1365 دانشجویان در کارگاه دانشکده فنی دانشگاه تبریز نقطه عطفی را در تاریخ خودکفائی تجهیزات نظامی رقم زدند و روزها در کلاس درس حضور یافته و شب‌ها با همکاری صنایع خودکفائی، در کارگاه دانشکده فنی به تولید و ساخت خمپاره پرداختند که خداوند نیز ثمره صداقت شهدای دانشکده فنی را به آنان بخشید و طی حمله ددمنشانه دشمن به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به این‌که دانشگاه‌، محل بروز ایده‌های جدید است، افزود: حفظ وحدت کلمه و استفاده از توانمندی همه نیروهای معتقد به نظام راهگشای حل مشکلات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها