خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: پشتیبانی جنگ استان سمنان در هفت‌تپه مستقر بود و ساخت یادمان هفت‌تپه باید پیگیری شود.
کد خبر: ۹۲۸۱۴۲۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
روایت پشتیبانی جنگ استان سمنان/ ساخت یادمان هفت‌تپه پیگیری شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ علی خالقیان در آیین تجلیل از رانندگان ایثارگر شهرستان شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن شهدای مدافع حرم سپاه این شهرستان، با اشاره به نقش استان سمنان و شهرستان شاهرود در دفاع مقدس و پیوند امت با امام راحل اظهار کرد: این پیوند باعث شد تا با الهام از عاشورا و دین اسلام، انقلاب تقویت شود.
او افزود: امام راحل با تسخیر قلوب، انقلاب را پیروز ساختند و خیلی از کودتا‌ها و فتنه‌های بعد از انقلاب به نتیجه نرسید.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه تنها راه برای استکبار جهانی در نابودی انقلاب اقدام نظامی و جنگ بود، افزود: مستکبران، صدام ملعون را تجهیز و بیش از ۱۴۵ کشور به او کمک کردند تا به کشور ما حمله کند.
خالقیان افزود: تحلیل نظامی دنیای استکبار این بود که یک هفته‌ای کار انقلاب تمام شود؛ اما آن‌ها تحلیل داخلی از مردم ما نداشتند و اعتقادات مردم و پیوند امام و مردم را نمی‌دانستند.
او با بیان اینکه حدود ۷۳ درصد شهدا بین سن ۱۶ تا ۲۷ سال سن دارند و این نشان از اعتقاد عمیق جوانان به امام راحل و اسلام است، گفت: استان سمنان از بیش از ۱۰۰ عملیات دوران دفاع مقدس، در ۵۵ عملیات شرکت کرد و ۴۳ هزار رزمنده و بیش از هفت هزار و ۵۰۰ جانباز در دفاع از انقلاب اسلامی تقدیم شد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: در شاخص ایثارگری، جانبازی و شمار شهدا رتبه‌های برتر کشور را کسب کردیم و در مجموع در رتبه اول به نسبت جمعیت استان سمنان هستیم و این نشان از سلحشوری و دلاوری مردم استان و شهرستان شاهرود است.
خالقیان با بیان اینکه پشتیبانی جنگ استان سمنان در هفت‌تپه بود و رانندگان آنجا فعالیت می‌کردند، بر لزوم پیگیری ساخت یادمان هفت‌تپه تأکید کرد و افزود: از طرف جهاد سازندگی استان سمنان، ۱۲ هزار نیروی جهادی، راننده و پشتیبانی به جنگ اعزام شدند.
او با تأکید بر اینکه رانندگان ما همچنان پای کار انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: دشمنان امید دارند تا به اختلاف و تفرقه در جامعه دامن بزنند تا کشور را از داخل تهدید کنند؛ اما ایران اسلامی به دلیل داشتن مردمی بابصیرت و ولایتمدار که پای کار انقلاب ایستادند و به آینده امید دارند، ایستاده است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل و سپاس از رانندگان ایثارگر گفت: این مراسم به‌حق برگزار شده و کاش در جمع بزرگ‌تری با حضور جوانان بود که آن‌ها می‌دانستند زمان جنگ مشکلات بسیاری بیشتر از امروز بود؛ اما روحیه ایثارگری در میان بود که موفق شدیم.
او روحیه ایثارگری رزمندگان نیاز امروز کشور دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس، این روحیه وجود داشت و الآن کمرنگ شده است.
خالقیان با تأکید بر اینکه نیرو‌های راننده و پشتیبان در دفاع مقدس نقش مهم و اثرگذاری در انتقال نیرو، مهمات و تجهیزات به خطوط مقدم جبهه بر عهده داشتند، افزود: باید قدردان این عزیزان باشیم و مشکلات آن‌ها رفع شود.
در پایان این مراسم، از ۳۰ تن از رانندگان ایثارگر با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای با حضور مسؤولان تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها