رئیس شبکه بهداشت و درمان دهگلان از اعزام چهار تیم پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق محروم شهرستان دهگلان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۱۴۲۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس چهار تیم پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون به همت بسیج جامعه پزشکی به روستا‌های محروم دهگلان اعزام شدند.

در این مراسم رمضانی مدیر شبکه بهداشت و درمان دهگلان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به خدمت‌رسانی شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی با بیان دو نوع خدمت درمان و پیشگیرانه گفت: خدمت پیشگیرانه بیشترین و وسیعترین نوع خدمت در حال حاضر با توجه به وجود ویروس کرونا است که این نوع خدمت باید محسوس باشد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان با در اختیار نهادن داروی رایگان به مناطق محروم شهرستان دهگلان در قالب طرح شهید رهنمون گفت: به همت بسیج جامعه پزشکی در چهار روستای محروم شاد بلاغی، سرخه جوب، صادق آباد چخماقدره پزشک، ماما و کارشناسان بهداشتی با ویزیت و داروی رایگان خدمات ارائه می‌دهند.

در ادامه مراسم فرزاد شمس فرماندار دهگلان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به جنگ نابرابر رژیم بعث علیه کشورمان گفت: در این جنگ نابرابر کشور‌های بلوک شرق و غرب دست به دست هم دادند که انقلاب نوظهور را سرنگون نمایند تا به اهداف و آرمان شیطانی خود دست یابند و با توجه به اینکه امکانات و تجهیزات کشورمان با امکانات و تجهیزات دشمن قابل قیاس نبود، اما ملت ایران اسلامی با اراده، ایمان راسخ و مدیریت معمار کبیر انقلاب به مقابله دشمن رفتند و نگذاشتند یک وجب خاک این مرز بوم به دشمن بیفتد.

فرماندار دهگلان با اشاره به دو مقوله سلامت و امنیت گفت: اگر سلامت نباشد امنیت هم وجود ندارد، زیرا عقل سالم در بدن سالم است و بدون شک کسانی که در راستای سلامت جامعه تلاش می‌کنند یقینا زحمات آنان بر هیچ کسی پوشیده نیست.

فرماندار دهگلان با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور بیان داشت: با توجه به اینکه مشکلات در کشور وجود دارد، اما کسانی که مسئولین را نقد می‌کنند باید نقدشان منصفانه باشد، زیرا بعضی نقد‌ها در فضای مجازی باعث نگرانی مسئولین می‌شود.

وی با اشاره به تلاش و زحمات سپهبد سلیمانی در مقابل دشمنان گفت: حمیت و شجاعت سردار در حقیقت لرزه بر اندام دشمن انداخته بود، ولی دشمنان اسلام قدرت و تحمل شجاعتش را نداشتند، اما دشمنان باید بدانند اگر کسی بخواهد با ایران اسلامی به دشمنی ادامه دهد مطمئن باشند سردار سلیمانی‌های زیادی در کشور وجود دارد که در مقابل مستکبران و زور گویان قد علم خواهند کرد.

در این مراسم از مراقبین سلامت شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهدای شهرستان دهگلان تجلیل شد.
 
 
انتهای پیام/
 
 
ارسال نظرات