خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان:

اولویت اصلی کشور حمایت از تولید و رونق دادن به اقتصاد است

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: امروز اولویت اصلی کشور حمایت از تولید و رونق دادن به اقتصاد است.
کد خبر: ۹۲۸۱۴۶۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

اولویت اصلی کشور حمایت از تولید و رونق دادن به اقتصاد استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در آئین افتتاح هشت پایگاه مقاومت بسیج در شهرک صنعتی بوعلی همدان تولیدگران و فعالان اقتصادی را جهاد گران عرصه جنگ اقتصادی در شرایط فعلی کشور دانست و اظهار داشت: نیازمندی امروز کشور قوی شدن در عرصه اقتصادی و توانمندی‌های داخلی است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور تاکید کرد: رفع این مشکلات در پرتو توجه و حمایت از تولید داخلی و فعالان اقتصادی است که با تمام توان در این عرصه پا به میدان خدمت و تولید و اشتغال گذاشته‌اند.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه امروز اولویت اصلی کشور حمایت از تولید و رونق دادن به اقتصاد است، بیان کرد: دشمن پس از ناکامی در عرصه نظامی تمام توان و همت و تمرکز خود را بر تشدید مشکلات اقتصادی در کشور گذاشته و باید تولید و اشتغال امروز بیش از هر زمان دیگر مورد حمایت قرار گیرد.

گفتنی است؛ این برنامه به صورت همزمان در شرکت پایا بسپار انجام شد و در پایان حکم شروع فعالیت پایگاه‌های بسیج شرکت‌های پلمپین صنعت، قطعه سازان سینا، خوراک آفرین ، سحر، بتون صنعت بریس، ماشین برزگر ، به مسئولین پایگاه‌ها اهدا شد .

همچنین از شرکت پایا بسپار به عنوان واحد نمونه استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات